Καλώς ορίσατε

Κυριακή 13 Ιανουαρίου 2013

Καιρός για...κλωσσομηχανή!!!!

 Ούτε που κατάλαβα πως πέρασε ένας χρόνος...Σαν χθες μου φαίνεται που έβαλα την κλωσσομηχανή για τα περσινά πουλάκια...Και ήρθε ξανά ο καιρός...Η εποχή αυτή είναι κατάλληλη αφού και πολλά αυγά γεννούν οι κότες και τα πουλάκια που θα βγουν μεγαλώνουν γρήγορα όταν ο καιρός είναι κρύος(η ζέστη κανενός ζώου την ανάπτυξη δεν ευνοεί)...Επειδή όμως πέρυσι ήμουν άπειρη και δεν φρόντισα να παρακολουθήσω με τη φωτογραφική μηχανή από νωρίς τη διαδικασία...αποφάσισα να συμπληρώσω την περσινή ανάρτηση με υλικό που ίσως φανεί χρήσιμο σε όσους θέλουν να βάλουν κλωσσομηχανή...Για να αρχίσετε,λοιπόν,βγάλτε από την κλωσσομηχανή τα πλαίσια(η δική μου έχει δύο πλαίσια)και τοποθετήστε τα πάνω σε σταθερή επιφάνεια...
...κατόπιν αρχίστε να βάζετε τα αυγά με τη μύτη προς τα κάτω...
...το ένα κολλητά με το άλλο ώστε να κρατιούνται όρθια...
...αν τα αυγά είναι μικρά τότε σε κάθε σειρά χωράνε 8...αν όμως είναι μεγάλα χωράνε 7 και περισσεύει και λίγος χώρος ο οποίος όμως πρέπει να καλυφθεί ώστε να μη φύγουν από τη θέση τους τα αυγά....
...γι αυτό το λόγο παίρνουμε ένα χαρτί καλά διπλωμένο ...
...και το τοποθετούμε στην άκρη της σειράς ώστε να σφηνώσουν καλά τα αυγά στη θέση τους...
...συνεχίζουμε το γέμισμα των πλαισίων...
...πάντα με την ίδια λογική...
...έως ότου γεμίσουν και τα δυο πλαίσια...
...κατόπιν τα τοποθετούμε στην κλωσσομηχανή...
...μαζί και δύο κουπάκια με νερό,κλείνουμε την πόρτα και βάζουμε τη μηχανή σε λειτουργία...
...κρατώντας με επιμέλεια σε ένα ειδικό τετράδιο...
...ημερολόγιο όλων των ενεργειών μας για να κάνουμε στο τέλος τον απολογισμό,τις παρατηρήσεις μας και τις διορθώσεις όπου χρειάζονται...
...για τα υπόλοιπα μπορείτε να δείτε πιο κάτω την περυσινή ανάρτηση...Μερικά στη αρχή θα τα δείτε να επαναλαμβάνονται... Αγνοείστε τα και διαβάστε τη...συνέχεια... Μετά από 20 ημέρες θα σας πω τα αποτελέσματα από τη φετινή προσπάθεια...Σε όσους θελήσουν να μπουν φέτος σε αυτή τη διαδικασία εύχομαι...Καλή επιτυχία...

Γεννητούρια!!!!!!!! 

Αν πριν από δύο χρόνια κάποιος μου έλεγε να αγοράσω μια κλωσσομηχανή, θα του ανέλυα με πολλά επιχειρήματα  το γιατί δεν θα έκανα ποτέ κάτι τέτοιο- με βασικότερο επιχείρημα  το ότι είμαι ενάντια σε κάθε μορφή επέμβασης στη φυσική ροή των πραγμάτων....Σήμερα μπορώ να πω με....κάθε βεβαιότητα: "Ποτέ μη λες ποτέ"....Επηρεασμένοι από όσα ακούγονται για την οικονομική κρίση αποφασίσαμε να ...μην αφήσουμε μόνο τη φύση να πολλαπλασιάσει τις κότες μας, αφού αυτό γίνεται αργά και η ..".σοδειά" δεν είναι πάντα η αναμενόμενη...Αγοράσαμε λοιπόν, πριν από ένα μήνα, μια κλωσσομηχανή, τη βάλαμε αμέσως σε λειτουργία και, πριν μια βδομάδα περίπου, είχαμε...50 υπέροχα ντόπια κοτοπουλάκια...

Η διαδικασία- για όποιον ενδιαφέρεται- είναι απλή.Πρέπει να εξασφαλίσετε αβγά αρκετά ώστε να γεμίσει η κλωσσομηχανή(η δικιά μας παίρνει 90 αβγά).Αυτό δεν είναι απαραίτητο-μπορείτε να βάλετε όσα αβγά θέλετε- είναι όμως συμφέρον,αφού δεν θα γίνουν όλα τα αβγά πουλάκια παρά μόνο τα γονιμοποιημένα και από αυτά σίγουρα θα υπάρχουν απώλειες.Καλύτερα τα αβγά να προέρχονται από ντόπιες κότες και όχι από τις καφέ του εμπορίου.Αν δεν έχετε αρκετά από τις δικές σας κότες δανειστείτε από φίλο ή γείτονα και επιστρέψτε τα όταν μπορέσετε.Τα αβγά τα τοποθετoύμε στην κλωσσομηχανή με τη μύτη προς τα κάτω.Για να μην μετακινηθούν τα σφηνώνουμε με χαρτί κουζίνας στην άκρη της κάθε σειράς.Κατόπιν τοποθετούμε τα τελάρα με τα αβγά στη μηχανή,γεμίζουμε δύο κουπάκια με νερό(με σχάρα από πάνω ώστε να μην πνιγούν τα πουλάκια όταν γεννηθούν)και τα εναποθέτουμε στο κέντρο,κλείνουμε την πόρτα και βάζουμε την κλωσσομηχανή σε λειτουργία...
Τις πρώτες 3 ημέρες δεν κάνουμε τίποτα.Από την τέταρτη και μετά πρέπει να γυρίζουμε τα αβγά πρωί-μεσημέρι-βράδυ(μην τρομάζετε,υπάρχει μηχανισμός) και να γεμίζουμε τα κουπάκια με νερό,ώστε να μη μένουν ποτέ άδεια(για να υπάρχει πάντα υγρασία στο εσωτερικό της κλωσσομηχανής).Η επώαση διαρκεί 20-21 ημέρες.Σε μας το πρώτο πουλάκι βγήκε σε 19 ημέρες....



Και τις επόμενες 2 ημέρες είχαν ξεμυτίσει και τα 50....







 Το ένα καλύτερο από το άλλο...Άσπρα,μαύρα,γκρίζα,μεγάλα και μικρότερα, άλλα γυμνολαίμικα και άλλα πολύχρωμα, το καθένα ξεχωριστό,όπως και οι άνθρωποι...



Τώρα θα μείνουν για 20 μέρες σε ένα ζεστό κλουβί,που αντικαθιστά τα ζεστά πούπουλα της κλώσσας, και κατόπιν στο κοτέτσι ολοταχώς....Μπορεί να μην πρόκειται για γέννηση ανθρώπου,όμως τα ...γεννητούρια,ακόμη κι αν πρόκειται για ζώα δημιουργούν πάντα ένα κλίμα ευφορίας στο σπίτι... Άντε, να μας ζήσουν...

52 σχόλια:

  1. Υπέροχη και πολύ ενημερωτική κι αυτή η δημοσίευση σου καλή μου Όστρια!
    Αυτό πραγματικά δεν το ΄ξερα!Είμαι φαίνεται της παλιάς παραδοσιακής σχολής φαίνεται!αχαχαχα!Πάντως τον βρίσκω πολύ ενδιαφέροντα κι αυτόν τον τρόπο!Έτσι κι αλλιώς σε λίγο καιρό θα παράγουμε και κλωνοποιημένα(αν δεν παράγουμε ήδη).Τουλάχιστον μ΄ αυτόν τον τρόπο ξέρεις και τι παράγεις!
    Να σου ζήσουν τα πουλάκια σου γλυκιά μου και να ΄σαι πάντα καλά να τα φροντίζεις για να μεγαλώσουν!
    Πολλά φιλιά!:)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Κι εγώ,Σοφία μου τον παραδοσιακό τρόπο θεωρώ καλύτερο,αλλά τυραννιόμασταν πολύ με τις κλώσσες που πότε κάθονταν πότε όχι κι έτσι παράλληλα χρησιμοποιούμε και αυτόν...Ευχαριστώ πολύ για τις ευχές...Καλό βράδυ...φιλιά...

      Διαγραφή
  2. Καλή αρχή Μαρία.
    Επειδή και εγώ ξεκίνησα με κλωσσομηχανή την περασμένη χρονιά και λέω αν είμαι καλά να βάλω και φέτος παρά τις αντιξοότητες τις οικονομικές.Δλδ μην νομίζει κανείς οτι θα έχει όφελος από τις δικές του κότες σε σχέση με τα έξοδα γιατί θα εκπλαγή στον απολογισμό τροφές,χρονος,κλωσσομηχανες,κλπ.Βέβαια σαν πρώτη φορά εγώ πέρσι δεν είχα την μεγάλη επιτυχία που είχες εσύ.Πιθανον να έκανα καμιά πατάτα στους χειρισμούς.Θέλω να σε ρωτήσω το εξής:Πρέπει τα αυγά να τοποθετηθούν όρθια με την μύτη προς τα κάτω;
    Στο λέω γιατί το βιβλιαράκι το δικό μου λέει άλλα δλδ οτι τα βάζουμε ξαπλωτά για να μπορεί το μηχάνημα να τα γυρίζει.Τα δικά σου πώς γυρίζουν;το πάνω κάτω;

    Καλή επιτυχία

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Καλησπέρα,Μάρκο...Η δική μου έχει σαφείς οδηγίες τα αυγά να έχουν τη μύτη προς τα κάτω όταν τα βάζουμε στα πλαίσια...Αλλά και όσους παλιούς ρώτησα τα ίδια μου είπαν.Το γύρισμα γίνεται με ένα έμβολο που στερεώνεται πάνω στα πλαίσια...Γυρίζουν όλα μαζί...Δεν γυρίζουν 180 μοίρες αλλά περίπου 90...φαντάσου την κίνηση σαν να πηγαίνει από τη μια θέση ενός ν στην άλλη...Δεν ξέρω αν σου έδωσα να καταλάβεις...Αν όχι πες μου να ανεβάσω κατατοπιστικότερες φωτογραφίες...Ευχαριστώ για τις ευχές...Καλή επιτυχία και σε σένα...

      Διαγραφή
  3. ΠΟΛΥ ΚΑΤΑΤΟΠΙΣΤΚΕΣ ΠΛΗΡΟΦΟΡΙΕΣ ΜΑΡΙΑ......ΑΠΟ ΤΙΣ ΚΑΛΥΤΕΡΕΣ ΠΟΥ ΕΧΩ ΔΕΙ ΓΙΑ ΤΟ ΙΔΙΟ ΘΕΜΑ...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Ευχαριστώ πολύ,Βούλα μου...Ελπίζω να βοήθησα λίγο...Καλό βράδυ...Φιλιά σου στέλνω...

      Διαγραφή
  4. Το θαύμα της ζωής!!!
    Υπέροχη ανάρτηση!!!
    Με την κλωσσομηχανή είμαι αρκετά εξοικειωμένη, επειδή έχει ο θείος μου, αλλά πάντα είναι όμορφο να βλέπεις αυτά τα μικρούλια κοτοπουλάκια, που μοιάζουν με μπαλίτσες!!!!
    ;-)
    Φιλάκια πολλά!!!
    Καλή εβδομάδα!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  5. Καλή χρονιά σου εύχομαι και καλή επιτυχία με τα κλωσσοπουλάκια σου...Με ξετρελαίνει ο τρόπος ζωής σου.... μπορεί να στο έχω ξαναπεί αλλά να με συγχωρέσεις θα σου το πω πάλι...Ζεις τη ζωή που θα ήθελα να ζήσω....Α! να σου πω κι ένα νέο? Ο καλός μου μου έφτιαξε έναν αργαλειό πλαίσιο....Και ....ξεκίνησα....αλλά δυσκολεύομαι λιγάκι ...στο πώς ανεβοκατεβαίνουν τα νήματα για να περάσει η σαιτα ...Ξεκίνησα με ριγέ ...κατά τη συμβουλή σου ....ευελπιστώ και σε κάτι καλύτερο μόλις ολοκληρώσω αυτό...Τα βιντεάκια δεν μπόρεσα να τα δω μου λέει πως είναι απόρρητα...Τώρα πότε θέλεις να σε ζαλίσω με τις ερωτήσεις μου? Είδες τι ευγενική που είμαι? ρωτάω πρώτα! χα χα χα! Μάλλον πρέπει να μας δείξεις πώς υφαίνουμε, πώς αλλάζουμε νήμα στην αρχή της σειράς πώς βγάζουμε σχέδιο, κλπ...σε ευχαριστώ πολύ για την υπομονή σου....να είσαι καλά....

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Δίκιο έχεις,Τζένη μου...πρέπει να κάτσω να το κάνω το βίντεο με την ύφανση...Με έχουν πάρει μπροστά οι δουλειές...Γέρασα κιόλας και δεν έχω κουράγια...Το βάζω στο πρόγραμμα...Τα βιντεάκια εγώ τα βλέπω...Λες να μην τα βλέπει κανείς;;;Θα το κοιτάξω ευχαριστώ...Φιλιά...

      Διαγραφή
  6. Αχουουουουου! Ξετρελάθηκα με τα κοτοπουλάκια!
    Πρώτη μου φορά βλέπω κλωσσομηχανή, μπράβο Μαράκι μου! Καλό είναι να βλέπουμε και να μαθαίνουμε όλοι εμείς που ζούμε στην πόλη.

    Να σας ζήσουν και να τα δείτε να μεγαλώνουν γερά και γόνιμα!

    Καλή εβδομάδα, φιλάκια!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  7. Υπέροχη ανάρτηση!!! Να σου ζήσουν!!! Γλύκες και πανέμορφα όλα!!! Μπράβο!!!!
    Καλή εβδομάδα να έχεις!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Ευχαριστούμε πολύ...Να έχεις μια όμορφη ημέρα...

      Διαγραφή
    2. πιουσ μηνεσ μπορουμαι να βαζουμε την κλοσομηχανι?

      Διαγραφή
  8. μοναδική εμπειρία!!! υπέροχα τα κλωσσοπούλια σας!!!!! πανέμορφο συναίσθημα, είμαι σίγουρη!!! καλή εβδομάδα, φιλάκια πολλά!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  9. ΚΑΛΗΣΠΕΡΑ ΣΕ ΟΛΗ ΤΗΝ ΠΑΡΕΑ ΕΙΜΑΙ ΚΑΙΝΟΥΡΓΙΟΣ ΣΕ ΑΥΤΟ ΤΟ ΤΕΛΕΙΟ ΧΟΜΠΗ ΚΑΙ ΘΕΛΩ ΚΑΙ ΕΓΩ ΝΑ ΑΓΟΡΑΣΩ ΜΙΑ ΚΛΩΣΟΜΙΧΑΝΗ ΕΑΝ ΥΠΑΡΧΕΙ ΚΑΠΟΙΟΣ ΠΟΥ ΗΝ ΠΟΥΛΑΕΙ ΘΑΜΕ ΕΝΔΙΕΦΕΡΑΙ.

    ΕΥΧΑΡΙΣΤΩ ΓΙΩΡΓΟΣ.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Γιώργο,καλησπέρα...Αν δεν βρεις και θέλεις να σου στείλω το τηλέφωνο αυτού που πήρα τη δική μου,στείλε ειδοποίηση...Καλή αρχή εύχομαι...

      Διαγραφή
  10. Καλησπέρα! Κάθε φορά διαβάζω τις αναρτήσεις σου και γοητεύομαι και ταξιδεύω έστω και νοερά στη φύση. Η ανάρτησή σου αυτή όμως έρχεται σε πλήρη αντίφαση με όσα μέχρι τώρα πρέσβευες μέσα από το blog σου. Γιατί επεμβαίνεις στη φύση και στερείς από τα κοτοπουλάκια το δικαίωμα το πρώτο πράγμα που θα αντικρύσουν να είναι το πρόσωπο της μαμάς τους; Αντί αυτού τα κρατάς μέσα σε ένα κλουβί ζεστό μεν από τις λάμπες αλλά χωρίς τη ζεστασιά και τη μητρική φροντίδα της κλώσσας. Για τη βολή σου φυσικά. Λυπάμαι.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Δεν έχεις και άδικο ότι είναι ενάντια στη φύση η κλωσσομηχανή ...Και η αλήθεια είναι πως δεν πειράζω τις κλώσσες που κάθονται και τα πουλάκια τους.Όμως είχαμε φτάσει στο σημείο κάποιες χρονιές να μην έχουμε καθόλου κότες ή ελάχιστες,γιατί δεν κάθονταν κλώσσες ή ξεκλωσσούσαν... Έτσι αναγκαστήκαμε να χρησιμοποιήσουμε κι αυτόν τον τρόπο που φυσικά είναι για τη βολή μας,όπως άλλωστε και η εκτροφή κότας.Δεν τις εκτρέφουμε στο σπίτι για να τις χαιρόμαστε αλλά για κατανάλωση...Τουλάχιστον εμείς.Όσο για τη ζωή στη φύση λυπάμαι αν σας έδωσα την εντύπωση πως είναι μια ρομαντική διαβίωση όπου όλα είναι αγγελικά πλασμένα...Είναι αγώνας και μάλιστα σκληρός.Δεν πρόκειται για ένα ρομαντικό ταξίδι ιδιαίτερα όταν πρέπει να θρέψεις τα παιδιά σου και τα χρήματα δεν επαρκούν...Επίσης λυπάμαι αν σας έδωσα την εντύπωση πως είμαι ενάντια στην τεχνολογία και τα επιτευγματά της.Αν ήταν έτσι δεν θα χρησιμοποιούσα και το διαδίκτυο.Είμαι απλώς υπέρ της ορθής χρήσης της τόσο σε συχνότητα όσο και σε είδος.Λυπάμαι λοιπόν για τη λάθος εντύπωση που δημιούργησα και επανορθώνω...Καλό απόγευμα εύχομαι...

      Διαγραφή
  11. Que bacana!
    Amei esse post.
    ¸.•°♡♡⊱彡
    BOM DIA!
    Beijinhos do Brasil.
    ░♡░♡░

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  12. Εντυπωσιακό.
    Όλα εμπεριέχονται στην φράση σας "Είμαι απλώς υπέρ της ορθής χρήσης της (τεχνολογίας)τόσο σε συχνότητα όσο και σε είδος".
    Καλή συνέχεια σε ότι κάνετε.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  13. Ειχα καιρό να περασω .....και σεευχαριστω που περασες απο μενα ... ηρθα και διαβασα όλες τις προηγούμενες αναρτήσεις σου... και να σου πώ οτι έχω σε πολύ υπόληψη.. τους ανθρώπους που επιλέγουν να ζήσουν οπως τους αρέσει και προπαντως εκεινοι που ασχολούνται με την γή.... οντως ειναι απο τις σκληρότερες δουλειές.....και οσοι την κανουνε πρέπει να την αγαπανε πολύ....και προπάντως στη σημερινή εποχή....σου ευχωμαι οι κόποι σας να ευοδοθούν στο καλήτερο...ισως να σε βοηθούσε να βλέπεις και την εκπομπή στην ΕΤ 3 μητερα γή Kυριακή 1-2 η ωρα δεν ξερω ακριβώς..απλώς μια πληροφορία σου δινω ..και ίσως να την ξερεις.....τωρα για τα κουρελακια με τις κουκλες... σου εγραψα πως τις έφτιαξα στην απαντηση μου στο σχολιο σου στο μπλοκ μου...δεν μπορώ να βρώ μέηλ σου ....σου γραφω εδώ το δικό μου.... να σου στήλω καποιες φωτο... roulamakedonisa@gmail.com....

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  14. Καλησπέρα σας θα ήθελα να σας ρωτήσω για την τιμή μιας μικρής κλωσσομηχανής. Επίσης που μπορώ να αγοράσω μια μικρή μεταχειρισμένη;
    Ευχαριστώ πολύ αν γνωρίζει κάποιος ας μου απαντήσει.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Την αγόρασα γύρω στα 250-300 ευρώ(τιμή προσφοράς)αλλά είναι μεγάλη...Πάντως αν μπειτε στην ομάδα Μικρή φάρμα στο ιντερνετ θα βρειτε πολλούς τρόπους να φτιάξετε μια μόνος σας...Με άχρηστα υλικά μπορείτε να φτιάξετε...Επίσης εκεί μπορεί να βρείτε και μεταχειρισμένες από μέλη που θέλουν να τις πουλήσουν.Πρόσφατα κάποιο μέλος έδινε πληροφορίες για κινέζικη κλωσσομηχανή με 150;; ευρώ...Ελπίζω να βοήθησα λίγο.Καλό βράδυ...

      Διαγραφή
  15. Καλησπερα,
    Τυχαια ειδα το blog σας και ομολογω οτι ειναι θαυμασιο. Εχω κι εγω τρελα με τα ζωα. Εχω κοτες (νανακια και κανονικες ντοπιες), παπιες, χηνοπαπιες και περιστερια. Οι κοτες μου κλωσσανε μια χαρα οπως και οι χηνοπαπιες αλλα οι παπιες δεν κλωσσανε κι ετσι σκεφτομαι να παρω μια κλωσσομηχανη για να μην αγοραζω καθε τρεις και λιγο παπακια μιας και εδω κανει 15ευρω το ενα τα ασπρα και 20ευρω τα πρασινοκεφαλα. Ειχα βαλει παλια αυγα παπιας να τα κλωσσησει χηνοπαπια αλλα οταν μεγαλωσαν παλι δεν κλωσσουσαν. Δεν ξερω τι φταιει. Εσεις τι προτεινετε.
    Ευχαριστω πολυ

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Δεν ξέρω κι εγώ γιατί...Ίσως τα αυγά προέρχονταν από πάπιες κλωσσομηχανής και δεν ανέκτησαν το ένστικτο του να κλωσσούν...Τυχαίνει και στις κότες...Δεν είναι όλες κλώσσες...παρόλο που από κλώσσες προήλθαν...Εγώ θα δοκίμαζα ξανά...Αυγά πάπιας θα μου στείλει κι εμένα ένας φίλος για την κλωσσομηχανή...Ελπίζω κάποιο να κλωσσήσει...

      Διαγραφή
  16. Καλησπέρα, έχεις φτιάξει ένα όμορφο και ζεστό μέρος.
    Αύριο δοκιμάζω πρώτη φορά να βάλω αυγά σε κλωσσομηχανή.
    Αναρωτιέμαι αν μπορώ να πλύνω τα αυγά κι αν ναι, σε τι θερμοκρασία νερού;
    Ευχαριστώ πολύ
    Κώστας

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  17. Κώστα,ελπίζω να σε πρόλαβα...Να μην πλύνεις τα αυγά...Τα καθαρίζεις με στεγνό πανάκι και όσο καθαρίσουν...Επίσης όχι από ψυγείο αυγά...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  18. 48 αυγά και όλα μπήκαν στη θέση τους όπως έπρεπε.
    Είναι μαζεμένα από 5-6 κοτέτσια κι αν όλα πάνε καλά, σε 21 μέρες θα σκάσουν τα "πυροτεχνήματα" της ζωής.
    Περιμένω με ανυπομονησία την πανδαισία !! :)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  19. Πάρα πολύ η δημοσίευση σας για την εκκόλαψη των αυγών και ελπίζουμε να συνεχίσετε αυτην την καλή δουλειά. Αν κάποιος θέλει να δει για κλωσσομηχανές μπορει να ρίξει μια ματιά και εδώ. http://fthia.eu/v1/

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  20. Καλησπερα και για πληροφοριες σχετικα με εκκολαψη επωαση εδω
    παδια και οτι θελετε μην δισταζεται

    http://kwstasym.blogspot.gr/p/blog-page.html

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  21. Γεια σας. Μπορειτε να μου πητε τι ωρα γυρνατε τα αυγα;

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  22. Αυτό το σχόλιο αφαιρέθηκε από τον συντάκτη.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  23. Καλημέρα και σας ευχαριστώ για τα καλά σας λόγια...Αντίθετα,αυτή είναι η καταλληλότερη εποχή για κλωσσομηχανή...Τα πουλάκια τώρα μεγαλώνουν δύο φορες πιο γρήγορα από οποιαδήποτε άλλη εποχή!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  24. δεν έχει αυγά όμως .... αγόρασα μια κλωσσομηχανή και ήθελα να την δοκιμάσω πριν μια εβδομάδα, ρώτησα παντού και μου έλεγαν έλα τον άλλο μήνα... και τώρα όμως εγώ νιώθω άσχημα, δεν μπορώ να πηγαίνω να ρωτάω πάλι,ντρέπομαι... η αλήθεια είναιπως με αυτά που διάβασα τις τελευταίες μέρες θέλω να βάλω ντόπια αυγά αλλά απο ότι βλέπω έχουν μόνο του εμπορίου ... απογοήτευση μεγάλη αν σκευτεί κανείς πως η αρχική μου ιδέα ήταν ένα κλασσικό κοτετσάκι και κοτούλες του χωριού..

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  25. Καλησπερα ! Καλα που υπαρχουν καποιοι σαν εσας για να μας ανοιγουν τα ματια!πριν απο πολυ καιρο σας ειχα διαβασει και να που ηρθεη ωρα μου φτιαξει μια κλωσσομηχανη ενας πολυ εξυπνος φιλος που γνωρισα τυχαια! Στις 3 φεβρουαριου εβαλα τα πρωτα αυγα και συ εχιζα να βαζω μεχρι τις 11 του μηνα λογικα μετα τις 22 φλεβαρη θα αρχισουν να σκανε τα πρωτα αυγα τα οποια δε φανταζεστε με ποση ανυπομονησια περιμενω !Μεσα σ αυτα ειναι ικ ενα αυγο παπιας που ομως γονιμοποιηθηκε απο κοκκορα! Ειμαι περιεργη πρωτ απ ολανα δω αν θα βγει κι αν βγει με τι θα μοιαζει κι αν θα επιβιωσει

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  26. Wow thɑt wаs unusual. Ӏ јust wrote aո reallʏ long commеnt but after I
    clicked submit mƴ comment didn't ɑppear. Grrrr...
    well Ӏ'm noot weiting all tɦat ovеr agaіn. Aոyway, just ԝanted to say excellent blog!


    bikinis

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  27. Αυτό το σχόλιο αφαιρέθηκε από τον συντάκτη.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  28. Ωραία!!! Να σας ζήσουν

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  29. καλημερα κι απο μενα!κι εμενα ο αντρας μου εφτιαξε μονος του την κλωσσομηχανη μας,παρακολουθωντας βιντεακια κατασκευης της στο ιντερνετ.τα καταφερε!!!δεν μπορουσαμε να διαθεσουμε τα ποσα που ζηταγαν για να την αγορασουμε,κι ετσι το πηρε αποφαση και την εφτιαξε.τωρα ετοιμαζομαστε παλι να βαλουμε αβγουλακια και εχει ο θεος!η πρωτη φορα στεφθηκε με επιτυχια παντως.θα ηθελαα να κανω και μια παρατηρηση.τα αβγα απο το ψυγειο κανουν,απλως πρεπει να τα εχουμε αφησει σε θερμοκρασια ωματιου αποβραδυς,και το πρωι να τα βαλουμε στην κοτα η στη μηχανη.δεν θα υπαρξει κανενα προβλημα,αρκει βεβαια τα αβγα να ειναι το πολυ 4-5 ημερων και οχι παραπανω.σας μιλαω εκ πειρας,ετσι τα βαλαμε στη μηχανη εμεις,ετσι τα βαζει και η πεθερα μου στις κλωσσες χρονια τωρα.
    αυτα απο μενα.την καλημερα μου,κατερινα απο κομοτηνη

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  30. Δεν κανουν απο ψυγειο εχει ππαγωσει το εμβρυο μην ακουω χαζα

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  31. Είμαι νέος κ θα ηθελα μερικές πληροφορίες. Μπορείτε να μου στείλετε το mail ώστε να επικοινωνήσω μαζί σας. ευχαριστώ εκ των προτέρων.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  32. μπραβο !!! εγω βαζω δευτερη χρονια κοτουλες !!! τελειο συναισθημα ...ερωτηση : απο τα 48 αυγα παντα βγαζω τα 23 γιατι;;;;
    ευχαριστω !!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  33. εχο μιακλοσομηχανι του τζηναβα 41 αβγον γνορηζι καπιοσ ποσο νερο βαζουμαι και αν περνι υγρασιομετρο

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  34. πολύ όμορφα πράγματα... τη σχάρα που την προμηθευτήκατε ή την φτιάξατε μόνοι σας?

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  35. Αν βάλουμε ενα υγρασιομετρο μέσα στην κλοσσομηχανη τη υγρασία θέλει τις πρώτες 18μερες και τη της 4 τελευταίες μέρες

    ΑπάντησηΔιαγραφή