Καλώς ορίσατε

Δευτέρα 18 Μαρτίου 2013

Καλημέρα και σήμερα...

 Σαν θάλασσα συννεφένια η πόλη μας τον περισσότερο καιρό...Στη μάχη με την ομίχλη ο ήλιος φαινόταν να χάνει...Μουλιάσαμε ...οι δουλειές στον κήπο περίμεναν...απελπιστήκαμε ότι θα βάλουμε σπορεία...Ούτε χώμα δεν μπορούσαμε να μαζέψουμε...όλα μέσα στη λασπουριά!!!
 ...άνθρωποι και ζώα...
...και το χειρότερο ήταν η κλεισούρα...και το ακόμα χειρότερο η κλεισούρα μαζί με τα παιδιά...όλη μέρα νιαουρίζαν δίπλα μου...ζουζουνίζαν μέσα στα αυτιά μου...ικέτευα για λίγη ησυχία "εις ώτα μη ακουόντων"...όμως...το καλό το παλληκάρι ξέρει κι άλλο μονοπάτι...Ζύμωμα...
 ...και στόλισμα του ψωμιού...καλύτερο από πλαστελίνη...
 ...δημιουργικότερο...τρώγεται το αποτέλεσμα και αφήνει στα παιδιά τη βεβαιότητα ότι κάνουν κάτι σημαντικό...και είναι σημαντικό...η ομορφιά κάνει τη ζωή ...ελαφρύτερη...
...πέρασε το Ψυχοσάββατο των Απόκρεω κι αυτό συννεφιασμένο... θυμηθήκαμε πάλι τους προσφιλείς μας....Μεγάλη έλλειψη να τους αφήσουμε παραπονεμένους...Εκτός από το έλεος του Θεού-στο οποίο όλοι προσβλέπουμε-,οι κεκοιμημένοι μόνο από εμάς έχουν να περιμένουν...
...και την Κυριακή...όλα άλλαξαν!!!Η Άνοιξη ήταν πάλι εκεί...με ακόμα πιο στολισμένο το φουστανάκι της...

...τα κοτοπουλάκια της δεύτερης κλωσσομηχανής είχαν ξεμυτίσει...με χρώματα ξεχωριστά...
 ...ένα όμορφο σκουφάτο...
 ...κι ένα λεπτεπίλεπτο νανάκι...
...καλέ,δείτε πόσο χαριτωμένα είναι!!!(καλά έχω χαζέψει η κακομοίρα!!)...


...η επόμενη εβδομάδα ήταν από εκείνες τις καθοριστικές στη ζωή του κάθε ανθρώπου...την Πέμπτη μου επιδόθηκε η απόφαση της συνταξιοδότησής μου...μετά από 23 χρόνια στο δημόσιο σχολείο...μεγάλη η συγκίνηση...δύσκολο να τη μοιραστώ...ακόμα πιο δύσκολο να αποχωριστώ τους μαθητές μου,τους συναδέλφους...
...όμως κάθε τέλος είναι μια καινούργια αρχή...η ζωή συνεχίζεται...τα όνειρα δεν μου έλειψαν ποτέ...πάντα ήμουν ένας ονειροπόλος μέχρι ...βλακείας άνθρωπος...πάντα υπήρχαν πράγματα στη ζωή μου που περίμεναν να αρχίσουν...κι αυτά τώρα,στην ανάγκη,θα βοηθήσουν να ξεκινήσω...ακόμη δεν έχω ξεπεράσει -και μάλλον είναι αργά να ξεπεράσω πια-την εφηβική μου τάση να αναζητώ την πρόκληση... και μόνο μέσα από αυτή να δημιουργώ...τα χρόνια που βαραίνουν στην πλάτη μου ποτέ δεν τα λογάριασα...αυτό που λέει η ψυχή μου πάντα άκουγα...έτσι πορεύτηκα...και -όπως είπα-δεν θα αλλάξω τώρα....
Απόδειξη όλων αυτών η σημερινή...Καθαρά Δευτέρα...Ξημέρωσε συννεφιασμένη και κρύα...Στο βουνό υπήρχαν χιόνια(που δεν υπήρχαν όλο το χειμώνα...Τι ανάποδος καιρός!!!)...Η βροχή "προ των πυλών"....(και τελικά έριξε καντάρια...κι ακόμα βρέχει!!!)...Κι όμως και ετοιμαστήκαμε...
..και συγκεντρωθήκαμε...
...και-παρόλο που δεν καταφέραμε να φτάσουμε στον προορισμό μας,το δάσος της Σορβιάς-σε εξοχή φτάσαμε...

...και εξερευνήσαμε...
...κι ένα φιλόξενο εκκλησάκι μας φιλοξένησε(ευτυχώς βρήκαμε απάγκιο να προφυλαχτούμε από τη βροχή)...
...-ευρηματικό το αυτοσχέδιο καμπανάκι-...
...και-πάνω από όλα-ΚΑΙ ΧΑΡΤΑΕΤΟ ΠΕΤΑΞΑΜΕ...

...τον οποίο πίσω δεν φέραμε αφού ξεχάσαμε να δέσουμε το σχοινί στο ξύλο της καλούμπας...κι έτσι -παρόλη τη βροχή-...μάλλον ταξιδεύει ακόμη...
...και μιας και βρήκαμε το αυτοσχέδιο "τζάκι"....
...ζεσταθήκαμε...και φάγαμε...και κουβεντιάσαμε...Θέλει τρέλα η ζωή...Ξεπαγιάσαμε-είναι γεγονός-αλλά -σε πείσμα του καιρού-την Καθαρά Δευτέρα τη γιορτάσαμε...


...και με αυτά θα σας αφήσω...αφού πρώτα σας θυμίσω να αρχίσετε να συγκεντρώνετε τα εξωτερικά πουκάμισα των κρεμμυδιών,ώστε να έχετε αρκετά μέχρι το Πάσχα που θα βάψουμε τα αυγά...
 Ίσως φέτος αποφασίσετε να τα βάψετε...όπως παλιά (http://vasanakia.blogspot.gr/2012/04/blog-post_12.html )...
Εύχομαι σε όλους Καλή Σαρακοστή και καλόν αγώνα....


24 σχόλια:

  1. Καλή Σαρακοστή και με υγεία η σύνταξη.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. Καλή Σαρακοστή, ευλογημένος να είναι ο αγώνας μας...

    λες να τα καταφέρω με τα αυγά;

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Καλή Σαρακοστή...Ναι,θα τα καταφέρεις σίγουρα...Είναι απλή διαδικασία...

      Διαγραφή
  3. Καλή σαρακοστή.Εδώ το πρωΐ είχε λιακάδα αλλά μετά το μεσημέρι που λέγαμε με την γυναίκα μου να πάμε κατά θάλασσα μεριά μας τα χάλασε ο καιρός με συννεφιά και ψιλόβροχο.
    Με το καλό και η σύνταξη.Μιά συμβουλή σαν παλιός ας πουμε συνταξιούχος.Όσα έκανες όταν δούλευες να τα λιγοστέψεις και αυτά,όχι σαν και εμένα που έλεγα έλα μωρέ ας κάνω και αυτό ας κάνω και εκείνο συνταξιούχος είμαι.Το αποτέλεσμα είναι οτι δεν μου φτάνουν ούτε τα χέρια χρειάζομαι άλλα δυό τουλάχιστον και καινούργια πόδια και η ημέρα να είναι 30 ώρες για να τα προλάβω.Φαντάζομαι δεν έιχαν άδικο οι αρχαίοι που έλεγαν το σοφό ού γαρ έρχεται μόνον.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Λοιπόν,Μάρκο,δεν θα το πιστέψεις!!!Έχω ήδη πέσει στην παγίδα...Ουρά τα όσα έχω να κάνω...Δουλειές ανοίγω όλη την ώρα...ίσως και σαν άμυνα για να εγκλιματιστώ στη νέα κατάσταση...Σίγουρα δεν υπάρχει χρόνος για καθισιό...οι κήποι περιμένουν,τα κοτέτσια,οι στάβλοι...Ωχ...αγχώθηκα...Πάντως και μόνο το ότι μπορώ κάτι να το αφήσω για αύριο είναι ανακουφιστικό!!!Καλή Σαρακοστή και καλόν αγώνα...

      Διαγραφή
  4. Καλή Σαρακοστή.
    Καλή σύνταξη με υγεία.
    Οι φωτογραφίες όπως πάντα αξιοζήλευτες.
    Και μια ερώτηση. Αν η κλώσα μηχανή κάνει για αυγά χήνας [λόγω μεγέθους] και αν ναι πόσα μπορεί να πάρει?
    Καλό ξημέρωμα.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Καλή Σαρακοστή,Θεοδόση, και ευχαριστώ για τις ευχές...Για την κλωσσομηχανή...μπορείς να βάλεις και αυγά χήνας αρκεί να προσαρμόζονται στις θήκες...Επίσης αλλάζει ο χρόνος επώασης...Καλόν αγώνα εύχομαι...

      Διαγραφή
  5. Μας έκανες και ζηλέψαμε αδερφούλα.Ωραία τα περνάτε εκεί στην πηλιορήτικη φύση.Πετάξατε και τον αετό σας!εεε!!! Εβγαλε και η ΝΑΣΑ ακακοινωση να ξέρεις οτι μπήκε σε τροχιά ο αετός σας. Κι εμείς δεν έχουμε παράπονο, πετάμε αετό γενικός εδώ στην μεγαλούπολη, κάθε μέρα!!!
    Αντε καλή σαρακοστή (αν και ξεκινήσαμε τον αγώνα δυνατά, με δέκα διαφορετικά πιάτα φαγητό). Τελικά εμείς όταν το πάρουμε απόφαση αγωνιζόμαστε σθεναρά!! Με το ζόρι αναπνέω απο την πολύ μάσα.
    Φιλιά

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Χαχαχαχα...Είναι να μην πάρετε την απόφαση,Αλεξάνδρα μου!!!Πάντως κι εμείς κάπως έτσι κάναμε...Μέχρι που αρχίσαμε και χορό...μάλλον Πρωτομαγιά το είδαμε...Άντε...του χρόνου και μαζί...

      Διαγραφή
  6. καλή Σαρακοστή!!! αυτά τα κλωσσόπουλα είναι πανέμορφα!!!! σκέτη γλύκα!!! πολύ όμορφα περάσατε και τα ψωμάκια σας μούρλια φαίνονται!!! ο χαρταετός σας χαιρετά από ψηλά!! πολύ όμορφες όλες οι εικόνες!! φιλάκια πολλά!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  7. Γεια σου Μαρακι μου! Τα οσα μου ειπες για το πως περασατε σημερα στην εξοχη τα ειδα και σε εικονες σα να ημουν εκει!Τα κοτοπουλακια νιωθω οτι τα εβαλες για να τα δω εγω (χαχαχα)..Λοιπον για την ταχινοσουπα..!
    Μαρουλι, σπανακι, καροτο(στο multi), πατατα, καλαμποκι, γαριδουλα, μανιταρια, φρεσκο κρεμμυδακι, ριχνουμε και λιγο αστρακι για να χυλωσει, οχι πολυ νερο γιατι βγαζουν και τα λαχανικα και τα υπολοιπα τα ξερεις (αυγοκοβουμε με ταχινι και λεμονι). Το μυστικο ειναι οχι πολλα νερα να γινει χυλωμενη.
    Κι εμενα η μαμα μου, μου εχει πει οτι η γιαγια μου αυτη τη μερα ετριβαν τα σκευη τους για να φυγει καθε ιχνος αρτυσιμου φαγητου. Τωρα που συνταξιοδοτεισαι οργανωστε την εκδρομη σας στα μερη μας! Σας περιμενουμε! Καλον αγωνα, φιλια, Ευαγγελια.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  8. Kαλόν αγώνα Μαρία μου! Με το καλό να πάρεις και τη σύνταξή σου!! Οι εικόνες σου, υπέροχες!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  9. καλή σαρακοστή.....και από ότι διάβασα....κατάφερες και θα την πάρεις την σύνταξη σου..μπράβο..καλή αρχή λοιπόν στην νέα σου δραστηριότητα....με το καλό εύχομαι

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  10. ΚΑΛΗ ΣΑΡΑΚΟΣΤΗ!!!!!! ΚΑΛΟ ΠΝΕΥΜΑΤΙΚΟ ΑΓΩΝΑ ΜΕ ΥΓΕΙΑ!!!
    ΣΟΥ ΕΥΧΟΜΑΙ ΑΠΟ ΚΑΡΔΙΑΣ ΝΑ ΧΑΡΕΙΣ ΤΗΝ ΣΥΝΤΑΞΗ ΣΟΥ,,,,ΕΧΕΙΣ ΠΟΛΛΑ ΝΑ ΚΑΝΕΙΣ ,,,,ΑΛΛΑ ΚΑΙ ΝΑ ΜΑΣ ΔΙΔΑΞΕΙΣ ΜΕΣΑ ΑΠΟ ΤΗ ΣΕΛΙΔΑ ΣΟΥ,,,,,
    ΠΟΛΛΑ ΦΙΛΙΑ!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  11. Καλή Σαρακοστή και με υγεία η σύνταξη!
    Πόσο χάρηκα τις φωτογραφίες σου..μου άρεσε που πετάξατε αετό παρόλο που έβρεχε..και που έφτασε πολύ ψηλά!!
    Γιατί δεν μπορεί ψηλά θα πήγε!
    Και του χρόνου!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  12. Καλη συνταξη και ευχομαι να μπορεσεις να χαρεις ολα οσα δεν καταφερες να πραξεις τα 23 χρονια που ησουν στην εκπαιδευση. Καλο μεγαλωμα για τα σπανια κοτοπουλακια σου. Καλη σαρακοστη

    χρυσα παππα

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  13. Μαράκι μου καλή Σαρακοστή!
    Με το καλό η σύνταξη, να είσαι γερή και δυνατή.
    Αυτά τα κοτοπουλάκια σου τα έχω ερωτευτεί, δεν ξέρω τι θα κάνω...μα είναι κουκλάκια ζωγραφιστά καλέ! Μόνο να με ακούσεις πως κάνω κάθε φορά που τα βλέπω...χαχαχαχα!

    Την αγάπη μου, φιλιά πολλά!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  14. Καλή Σαρακοστή..Ομορφη και συγκινητική ανάρτηση...ποικιλία στα θέματα της...όλα όμορφα κι ωραία...κρυα μερα ηταν κι εμας η Καθαρή Δευτέρα...Να θυμάσαι με αγάπη τα χρόνια που δούλεψες και καλή συνταξιοδότηση, να χαρεις την συνταξη και τα χρονια που ακολουθούν τώρα , εκτος δουλειας

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  15. Καλησπέρα και καλή σαρακοστή . Είδα την πολυθεματική και χρωματιστή ανάρτησή σου και την καταχάρηκα μιας και εμείς λόγω αλυσιδωτών ιώσεων βήμα δεν κάναμε.
    Οσο για το θέμα της συνταξιοδότησης , από τη μια πλευρά δυσκολεύει ο αποχωρισμός , αλλά οι δημιουργικοί άνθρωποι ανοίγουν άλλους ορίζοντες.
    Καλή συνέχεια σε ότι κάνεις.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  16. Εξαιρετικό Ιστολόγιο !
    Πολύ χαίρομαι που βρεθήκαμε και ευχαριστώ που πέρασες από το δικό μου
    Καλή Σαρακοστή
    Σόφη

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  17. Αχ συγκινήθηκα... Να είσαι γερή και να απολαύσεις για πολλά πολλά χρόνια τη σύνταξή σου!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  18. καλή αρχή στην καινουρια ζωή. Πολύ όμορφα όσα μας έδειξες Φιλάκια!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  19. Τώρα που βγήκες στη σύνταξη, ποιος σε πιάνει! Καλά ξεκινήματα στις νέες προ(σ)κλήσεις! Οι φωτογραφίες από την εκδρομή σας είναι πανέμορφες, τη μέρα την φτιάχνουμε εμείς, όχι ο καιρός κι εσείς την κάνατε ηλιόλουστη. Πάντα τέτοια σου εύχομαι, πάντα ευτυχισμένη και χαρούμενη!

    ΑπάντησηΔιαγραφή