Καλώς ορίσατε

Τετάρτη 25 Ιουνίου 2014

Υφαντική για όλους!!!!

 Η υφαντική είναι μια τέχνη μαγευτική....Η απλότητα της τεχνικής μαζί με τις δυνατότητες δημιουργίας που προσφέρει την κάνουν προσιτή και αγαπητή σε όσους αποφασίσουν να ασχοληθούν μαζί της....
Είναι κατάλληλη ακόμη και για τα μικρά παιδιά...Μια τέτοια δυνατότητα θα σας παρουσιάσουμε σήμερα....Η ιδέα προέκυψε όταν ψάχναμε ένα...περιτύλιγμα για το υφαντό κόσμημα που ταξιδεύει σαν δώρο σε φίλη αγαπημένη...
Τίποτα  κατάλληλο δεν υπήρχε στο σπίτι ώστε να το τυλίξουμε και-προκειμένου να αποφύγουμε το κατέβασμα στην πόλη-σκεφτήκαμε την πολύ απλή και γρήγορα λύση της ύφανσης ενός... περιτυλίγματος....Στήσαμε στα γρήγορα έναν αργαλειό αυτοσχέδιο με καρφίτσες....."ρίξαμε" στημόνι...
 ...και το ταξίδι στη δημιουργία...άρχισε...
 ...συνδυάσαμε όσα χρώματα είχαμε πρόχειρα...
 ...διάφορα νήματα...
 ...κι όταν τελικά το ύφασμα έγινε όσο το χρειαζόμασταν...
 ...κόψαμε τα στημόνια από τη μια πλευρά...τα δέσαμε...
 ...και έτοιμο....
 ...η τεχνική είναι κατάλληλη για παιδιά...η κόρη μου 'έρριξε' μόνη της τα στημόνια....
 και με ευκολία ύφανε μερικές σειρές...
 ...υφαίνει με μια χοντρή βελόνα του κεντήματος,την οποία χρησιμοποιεί και σαν χτένι,για να πατήσει δηλαδή καλά το νήμα ώστε να γίνει κρουστό το ύφασμα...
 ...μπορείτε έτσι να φτιάξετε διάφορα μικρά έργα,όπως μολυβοθήκες,ζώνες,θήκες για κινητά,πορτοφολάκια...
 ...ή και...περιτυλίγματα δώρων...όπως το δικό μου....Είμαι σίγουρη πως η φαντασία σας θα οδηγήσει το χέρι σας σε πολλά και όμορφα...υφασματοποιήματα!!!!

23 σχόλια:

  1. Ευχαριστώ πολύ,δασκάλα μου!!!!!Να είσαι πάντα καλά να δημιουργείς και να προσφέρεις!!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. Πολύ ωραίες ιδέες , Μαρία μου !!!! Μπράβο και στην κορούλα σου που πήρε .....το μικρόβιο της υφαντικής από τη μαμά της !!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. Μπράβο και στη μαμά και στην κόρη για την καλή διάθεση να μαθαίνουν και να δημιουργούν τέτοια έργα τέχνης μοναδικής !!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  4. Ακόμη και το περιτύλιγμα είναι έργο τέχνης!!!
    Μελετάω ότι έχεις φτιάξει και θα το ξεκινήσω λίαν συντόμως!!!!
    Φιλάκια !!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  5. τι μου θυμησες παλι!!!!!!!!!!! οποτε μπαινω εδω μεσα ειναι σαν να ταξιδευω στο παρελθον των παιδικων χρονων μου.........θα το κανουμε με τα κοριτσια.πρεπει να επισκεπτω την μανα μου για μαλλακια

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  6. Εξαιρετικό όπως όλα και περισσότερο η τέχνη που περνάει στην μικρή σου κόρη!!!!
    Μπράβο σας.

    Μου έδωσες ιδέα για την ανηψούλα μου :)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  7. Μαρια μου φτιαξαυε μια υπεροχη συσκευασια , γεια στα χεια σας!!! τι ωραιο πραγμα ειναι να φανταζεσαι κατι και να το φτιαχνεις στη στιγμη!!! πολλα φιλια σε ολους σας εκει τους ταλαντουχους ανθρωοπους!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. καλα κουμπαρα εισαι το κατι αλλο.και πολυ χρυσοχερα.να εισαι παντα καλα και να δημιουργεις ολα αυτα τα μικρα θαυματα και να με κανεις να ζηλευω..............φιλακια πολλα.

      Διαγραφή
  8. Ολα πανεμορφα!!!!♫══♫══♫══♫ ♫══♫══♫══♫ ♫══♫══♫══♫ ♫═.♫══♫══♫══♫ (●◡●)(●◡●)(●◡●)(●◡●)(●◡●)(●◡●)(●◡●)(●◡●)(●◡●)(●◡●)(●◡●)Καιρο ειχα να περασω απο τη μπλοκογειτονια ,αλλα τωρα ηρθα αφηνοντας τις καλυτερες ευχες μου για ΚΑΛΟ ΜΗΝΑ και ΚΑΛΟ ΦΘΙΝΟΠΩΡΟ!!Να εισαι παντα καλα και να βρισκω ανοιχτο το σπιτικο σου!!♫══♫══♫══♫ ♫══♫══♫══♫ ♫══♫══♫══♫ ♫═.♫══♫══♫══♫ (●◡●)(●◡●)(●◡●)(●◡●)(●◡●)(●◡●)(●◡●)(●◡●)(●◡●)(●◡●)(●◡●)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  9. Καλημέρα Μαρία .Καιρό έχω να διαβάσω κάτι στο ιστολόγιο σου είσαστε όλοι καλά;

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Καλησπέρα,Μάρκο!!!Όλα καλά,Δόξα τω Θεώ!!!Απλά οι δουλειές πολλές και ο χρόνος ελάχιστος!!!Έδωσα βάρος στην υφαντική το καλοκαίρι και δενμπόρεσα να κάνω αναρτήσεις!!!!Σε ευχαριστώ πολύ!!!Με το καλό το λιωμάζωμα!!!!

      Διαγραφή
  10. η τεχνη που ξεχασαμε !!!!!!!μακαρι οι νεοι να το αγαπησουν και να το συνεχισουν !!!!!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  11. η τεχνη πυ ξεχασαμε !!!!!!οι νεοι πρεπει να την συνεχισουν !!!!!!μπορεις να φτιαξεις φανταστικα εργοχειρα με την υφαντικη !!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  12. Αχ, τί όμορφα!!! Μάνα και κόρη... ζωγραφίζετε!!!
    Μπράβο και στις δυο σας!
    Πολύ μου έλειψες, κορίτσι μου!
    Ελπίζω να σε βρίσκω καλά!
    ΣΣΣΣΜΟΥΤΣ!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  13. Εύχομαι να 'στε όλοι καλά!Πέρασα ν' αφήσω ένα δωροβραβειάκι για το ιστολόγιο σου και για τις αξίες που προβάλλει κι έχουμε ανάγκη να ξαναβρούμε!Θα με κάνεις χαρούμενο να περάσεις απ' το σπιτικό μου για να το παραλάβεις!
    Την καλησπέρα μου αφήνω με την αγάπη μου!!!:-)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  14. Απαντήσεις
    1. Δεν ζω στην Αθήνα...Στείλτε μήνυμα στο ίδιο e-mail και θα απαντήσω...

      Διαγραφή