Καλώς ορίσατε

Τρίτη 23 Οκτωβρίου 2018

ΟΙ ΔΩΔΕΚΑ ΜΗΝΕΣ (Κέντημα με σταυροβελονιά, 1,07 Χ 0,58)

ΟΙ ΔΩΔΕΚΑ ΜΗΝΕΣ
Κέντημα με σταυροβελονιά, 1,07 Χ 0,58


"...και πως να βρω τρόπο,παιδί μου,να σου πω ένα παραμύθι...Μεγάλωσες και δε μπορώ να σύρω το σκαμνάκι δίπλα στο τζάκι,να αφηγούμαι και να βλέπω τις σπίθες μέσα στα ολάνοιχτα μάτια σου...ο χρόνος θάμπωσε τη λάμψη κι εσύ έπαψες να πιστεύεις στα θαύματα......να σου το τραγουδήσω...δε μπορώ...η φωνή μου γέρασε κι αυτή μαζί μου...άλλωστε πάντα μου το έλεγες πόσο φάλτσα τραγουδώ...
...το κέντησα,παιδί μου,-ήταν ο μόνος τρόπος που είχα-...να το κοιτάς όταν φτάνεις μπροστά σε γκρεμούς στη ζωή σου...όταν σε εγκαταλείπει η ελπίδα...όταν σε αγκαλιάζει η απόγνωση...και να ονειρεύεσαι άλλους καιρούς ...τότε που η απλότητα ήταν τρόπος να ζεις...που οι άνθρωποι δεν είχαμε παρά μόνο τα απαραίτητα και που τα απαραίτητα ήταν αρκετά..."




20 σχόλια:

  1. Όταν η έμπνευση και το ταλέντο δεν είναι απλή δημιουργία αλλά στόχος να δείξει αλήθειες και αξίες της ζωής..τότε ξεπερνά τα όρια της δημιουργίας, γίνεται έργο τέχνης με αξία διαχρονική.
    Γιατί οι ιδέες γίνονται εικόνες, οι εικόνες γίνονται βελονιές που πάνω τους περνά η χαρά, ο πόνος αλλά και τα όνειρα, γίνονται παραμύθι γιατί έτσι κι αλλιώς η ζωή είναι παραμύθι.
    Ανεκτίμητη κληρονομιά που αποτυπώνει την ομορφιά και τον πλούτο της ελληνικής παράδοσης αλλά και την αγάπη και το μεράκι να μεταφερθεί στην επόμενη γενιά.
    Καταπληκτικό έργο! Συγχαρητήρια! Καλό βράδυ!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. Πόσο σωστά τα λες Μαρία μου.
    Τότε που είχαμε τα απαραίτητα και τα απαραίτητα ήταν αρκετά.
    Καταπληκτικό το κέντημα σου.
    ΑΝΕΚΤΊΜΗΤΟ.
    Να είσαι καλά και φιλάκια πολλά

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. Επιτακτική η ανάγκη να σχολιάσω, μα δε βρίσκω όμορφα λόγια για να εκφράσω το θαυμασμό μου!! Πραγματικά ανεκτίμητο!! Από τα ωραιότερα "παραμύθια" που θα μπορούσαν να φτιαχτούν! Συγχαρητήρια!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  4. μοναδικοοοοοοοο οπως καθετι στο σπιτικο σου!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  5. Ο μπλόκερ επιτέλους ξεθύμωσε.....και μου επιτρέπει να εκφράσω το θαυμασμό μου γιά το εκπληκτικό έργο σου...στέκομαι σε κάθε λεπτομέρεια, ρουφάω τα χρώματα και μαγεύομαι από τις εικόνες που συνταίριαξες τόσο σοφά....Μοναδικό κειμήλιο, παρακαταΘήκη αγάπης και μοναδικής τέχνης από τα άξια χέρια σου και την ευαίσθητη ψυχή σου ...Μαρία μου δεν έχω λόγια να παινέψω το εξαίσιο έργο σου !!! Να είσαι καλά να δημιουργείς !!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή

  6. Υστερα απο πολυυυυ καιρο περασα απο εδω για να αφησω τις ευχες μου .ΚΑΛΗ ΧΡΟΝΙΑ με υγεια και ολα τα καλα.Να εισαι παντα καλα!!!!🌟🎄

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  7. Πανέμορφο,το κεντημένο παραμύθι σας!!!Αραγε υπάρχει σε χαρτί θα ήθελα πολυ να το φτιάξω,μου αρέσει το κέντημα .

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Δείτε την επόμενη ανάρτηση σχετικά με το σχέδιο!! Σας ευχαριστώ πολύ!!

      Διαγραφή
  8. Ειχα πολυυυυυ καιρο να περασω απο την μπλοκογειτονια και ειπα να κανω μια επισκεψη να μαθω νεα σου Χαιρομαι που εισαι καλα Τελειο το εργο σου!!!!Καλη Χρονια να εχεις με υγεια

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  9. Που θα βρω την επομενη αναρτηση για να βρω το σχεδιο.
    Ευχαριστω
    Λουση

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. https://www.facebook.com/yfantra2.gr/photos/a.455129254620050/1660770857389211/?type=3&theater
      Δείτε εδώ... Σας ευχαριστώ..

      Διαγραφή