Καλώς ορίσατε

Δευτέρα 25 Μαρτίου 2019

ΤΟ ΣΧΕΔΙΟ ΤΟΥ ΚΕΝΤΗΜΑΤΟΣ ΟΙ ΔΩΔΕΚΑ ΜΗΝΕΣ ΚΑΙ Η ΚΙΒΩΤΟΣ ΤΟΥ ΚΟΣΜΟΥ


Έφτιαξα αυτό το κέντημα για τα παιδιά μου...έβαλα πάνω σε κάθε βελονιά του όλη μου την αγάπη και την έγνοια... Μια αγκαλιά κέντησα να τα χωράει σε καιρούς δύσκολους... Κι αυτή η αγκαλιά χωράει πολλά παιδιά ακόμη...Τόσο τα παιδιά των γυναικών που ζήτησαν να το κεντήσουν όσο και -ακόμη περισσότερο- τα παιδιά της ΚΙΒΩΤΟΥ ΤΟΥ ΚΟΣΜΟΥ... ( https://www.kivotostoukosmou.org/el/ )... Διαθέτω λοιπόν με όλη μου την αγάπη το σχέδιο αυτού του κεντήματος υπέρ της ΚΙΒΩΤΟΥ ΤΟΥ ΚΟΣΜΟΥ και του ανεκτίμητου έργου που επιτελεί... Για να αποκτήσετε το σχέδιο του κεντήματος "ΟΙ ΔΩΔΕΚΑ ΜΗΝΕΣ" ακολουθήστε τα παρακάτω βήματα:
1.Το αντίτιμο του σχεδίου θα πρέπει να κατατεθεί σαν δωρεά στους λογαριασμούς της ΚΙΒΩΤΟΥ ΤΟΥ ΚΟΣΜΟΥ ( https://www.kivotostoukosmou.org/el/ipostirikse-mas ) Αν επιλέξετε άλλον τρόπο να δώσετε τη δωρεά σας (με επιστολή προς την ΚΙΒΩΤΟ ή ιδιοχείρως) συνοδεύστε το με την επισήμανση πως πρόκειται για το σχέδιο του κεντήματος ΔΩΔΕΚΑ ΜΗΝΕΣ και κατόπιν επικοινωνήστε με μήνυμα μαζί μου.
2.Το αντίτιμο του σχεδίου ορίζεται σε τουλάχιστον 15 ευρώ. Αυτό σημαίνει πως ,αν κάποιος έχει τη δυνατότητα και τη διάθεση, μπορεί να προσφέρει και περισσότερα χρήματα σαν δωρεά προς την ΚΙΒΩΤΟ ΤΟΥ ΚΟΣΜΟΥ. Στην παραπάνω διεύθυνση θα βρείτε και οδηγίες για όσους θέλουν να τους αποσταλεί απόδειξη της δωρεάς τους.
3. Στην κατάθεση που θα κάνετε πρέπει να βάλετε σαν αιτιολογία ΣΧΕΔΙΟ ΚΕΝΤΗΜΑΤΟΣ ΔΩΔΕΚΑ ΜΗΝΕΣ.
4. Κατόπιν θα στείλετε σε μήνυμα στη σελίδα ( https://www.facebook.com/yfantra2.gr/ ) ή στον προσωπικό μου λογαριασμό ( https://www.facebook.com/profile.php?id=100001998628873 )τη φωτογραφία του αποδεικτικού της κατάθεσης-δωρεάς που κάνετε(Αν υπάρχουν πάνω του προσωπικά στοιχεία σας παρακαλώ να τα κρύψετε.Με ενδιαφέρει μόνο το όνομα και το ποσό της δωρεάς).
5.Αμέσως μετά θα σας αποστείλω ευδιάκριτες του κεντήματος φωτογραφίες τις οποίες θα μπορείτε να εκτυπώσετε σε έγχρωμες φωτοτυπίες ώστε να κεντήσετε ή και να βγάλετε το σχέδιο κατευθείαν από αυτές μέσω του Η/Υ ή του κινητού σας. Σχέδιο πάνω σε πλέγμα δεν έχω γιατί το κέντημα συντέθηκε, με πολύ κόπο, όλο κατευθείαν πάνω στον καμβά. Από τις φωτογραφίες άλλωστε είναι πολύ πιο ξεκούραστο να κεντάει κανείς.
6.Τα σχέδια του κεντήματος αφορούν αποκλειστικά και μόνο το δωρητή. Τα πνευματικά δικαιώματα της πρωτότυπης σύνθεσης έχουν νομίμως κατοχυρωθεί.Ευελπιστούμε πως όσοι ενδιαφερθούν για το σχέδιο,τόσο από σεβασμό στην επιθυμία της κεντήστρας να διατεθούν τα έσοδα υπέρ της ΚΙΒΩΤΟΥ ΤΟΥ ΚΟΣΜΟΥ,όσο και από σεβασμό στον κόπο της προκειμένου να συνθέσει το έργο, θα επιλέξουν συνειδητά να μην αναδημοσιεύσουν ή διασπείρουν τα σχέδια με οποιονδήποτε τρόπο ,είτε μέσω διαδικτύου είτε χέρι με χέρι ώστε να επιτευχθεί ο σκοπός της ενίσχυσης μιας δομής-της ΚΙΒΩΤΟΥ ΤΟΥ ΚΟΣΜΟΥ-που απλόχερα χαρίζει την αγάπη της σε όλα τα παιδιά και η οποία στηρίζει τα έσοδά της αποκλειστικά και μόνο στη συνδρομή του κόσμου , χωρίς καμία κρατική επιχορήγηση! Ας προσθέσουμε με αυτό τον τρόπο το λιθαράκι μας ,ας ανοίξουμε κι εμείς την αγκαλιά μας ...
Στο σημείο αυτό θα ήθελα να ευχαριστήσω όλες εκείνες τις κεντήστρες που μου δάνεισαν τα μοτίβα τους ώστε να αφηγηθώ "το δικό μου παραμύθι"... Επίσης θερμές ευχαριστίες στη φίλη Κλαυδία Μάμαλη για την αμέριστη βοήθεια που μου πρόσφερε. Όσο μπορώ θα είμαι στη διάθεσή σας να βοηθήσω .Σε κάθε περίπτωση πάντως πρέπει να έχετε στο νου σας πως είμαι ερασιτέχνης και πως το ..."βασίλειό" μου είναι μια γωνίτσα στο καθιστικό του σπιτιού μου(από την οποία μάλιστα απειλούν να με εκτοπίσουν..)
Σας ευχαριστώ πολύ για την αγάπη σας
Μαρία Σπαντιδάκη-υφάντρα
Παρακαλώ,αν θέλετε,κοινοποιήστε...

8 σχόλια:

  1. Είναι ανεκτίμητο το έργο σου αυτό Μαρία μου κι ο σκοπός της προσφοράς σου ιερός .
    Εκτύπωσα αρκετές εικόνες, πήρα και τα υλικά κι ευελπιστώ να το αρχίσω σύντομα .
    Να είσαι καλά και φιλάκια πολλά

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Ρένα μου,εύχομαι να το χαίρεσαι καθώς το κεντάς και να το χαρείς πολλά πολλά χρόνια αφού το τελειώσεις!!!! Σε ευχαριστώ πολύ!! <3

      Διαγραφή
  2. Μαρία μου είναι πολύ όμορφο, μπράβο για την Θεάρεστη κίνηση!

    Σου στέλνω πολλή αγάπη!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. I am absolutely loving your gorgeous blog!I love this blog.Thanks for sharing.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  4. Το μήνυμα δεν είναι σπαμ!
    Μπαίνω τυχαία σε μπλόγκ που βρίσκω από φίλους. Έχω δύο βιβλία που θα σας φανούν πολύ χρήσιμα. Στείλτε μου ένα μήνυμα εδώ mihkour@hotmail.com
    Θα σας τα στείλω ΦΥΣΙΚΑ χωρίς καμία δική σας υποχρέωση ΕΚΤΟΣ από το να τα δώσετε στους γνωστούς σας!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  5. Το μήνυμα δεν είναι σπαμ!
    Μπαίνω τυχαία σε μπλόγκ που βρίσκω από φίλους. Έχω δύο βιβλία που θα σας φανούν πολύ χρήσιμα. Στείλτε μου ένα μήνυμα εδώ mihkour@hotmail.com
    Θα σας τα στείλω ΦΥΣΙΚΑ χωρίς καμία δική σας υποχρέωση ΕΚΤΟΣ από το να τα δώσετε στους γνωστούς σας!

    ΑπάντησηΔιαγραφή