Καλώς ορίσατε

Κυριακή 24 Νοεμβρίου 2019

Ο Παπαδιαμάντης στο συλλογικό κέντημα...


Καιρό είχα να μπω στο διαδικτυακό σπιτάκι μου... Το βρήκα σκονισμένο και παραπονεμένο...μου έλειψε η ενασχόληση του blogger...όπως και η επαφή με τους διαδικτυακούς φίλους... Είναι ο χρόνος -αυτός ο πανδαμάτωρ- που δεν μου επέτρεψε τόσον καιρό να επικοινωνήσω μέσω του ιστολογίου μου... Και ο λόγος που αποφάσισα τώρα να...του ξεφύγω και να κάνω αυτή την ανάρτηση είναι για να μιλήσω σχετικά με το εγχείρημα του συλλογικού κεντήματος, που έχει ξεκινήσει εδώ και πολύ καιρό βέβαια, αλλά υπάρχει ακόμη χρόνος να δηλώσετε τη συμμετοχή σας!!

Η ιδέα ήταν της φίλης Κλαυδίας Μάμαλη ( http://katoapotinakropoli.blogspot.com/ ) !! Ένα έργο με πολλούς δημιουργούς, πολλές κεντήστρες ενωμένες σε ένα θέμα...αυτό του Ελληνικού Πολιτισμού!! Η ομάδα συστάθηκε πολύ γρήγορα στο facebook... ( https://www.facebook.com/groups/512543865776910/ ).Εκεί μπορείτε να δείτε όλες τις λεπτομέρειες του εγχειρήματος,καθώς και τη φιλοσοφία του και τον σκοπό του!!!

Τα έργα που έχουν ήδη συγκεντρωθεί είναι πολλά και ξεχωριστά!! Το καθένα έχει πάνω του τη σφραγίδα της κεντήστρας που το δημιούργησε,τον κόπο και το μεράκι της!! Σήμερα θα παρουσιάσω από εδώ τη δική μου συμμετοχή. Στο σύνδεσμο που σας έδωσα πιο πάνω μπορείτε να δείτε όλα τα έργα που είναι έτοιμα,αλλά και αυτά που περιμένουν τους δημιουργούς ώστε να πάρουν "σάρκα και οστά" !!
Τον Κυρ-Αλέξανδρο διάλεξα να ιστορήσω...τον αγαπημένο μου λογοτέχνη,τον Άγιο των γραμμάτων μας... Και το έκανα με όλη μου την αγάπη...προσπάθησα να τιμήσω τον Αλέξανδρο Παπαδιαμάντη όχι μόνο σαν τον σημαντικότερο λογοτέχνη μας,αλλά-κυρίως- σαν τον ευεργέτη μου,τον παρηγορητή μου, αυτόν που κατανόησε τον άνθρωπο όπως ακριβώς είναι...με τα πάθη του ,τις αδυναμίες του αλλά και το μεγαλείο του...Εύχομαι να κατάφερα να ανταποκριθώ έστω και ελάχιστα ...
Επίσης εύχομαι ολόψυχα πολλές ακόμη κεντήστρες να ενδιαφερθούν για το καταπληκτικό αυτό εγχείρημα που πολλούς -ένας από αυτούς κι εγώ-έχει ενθουσιάσει και ενώσει...


12 σχόλια:

  1. Μεγάλη μορφή ο Παπαδιαμάντης! Υμνητής της ζωής, του μεγαλείου της φύσης, της παράδοσης, των αξιών και της βαθιάς θρησκευτικότητας. Μοναχικός κοσμοκαλόγερος. Μια προσωπικότητα που με την γραφή του μας κάνει πλουσιότερους σε γνώση και συναισθήματα.
    Καταπληκτικό έργο-σαν ιδέα και δημιουργία- να ακολουθήσετε την παράδοση πατώντας στα χνάρια της ιστορίας του τόπου με τη δική σας πινελιά.
    Συγχαρητήρια και κάθε επιτυχία!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Σας ευχαριστώ πολύ!!Πριν δύο ημέρες επισκέφτηκα τη Σκιάθο-για πολλοστή φορά- και φυσικά έκανα το απαραίτητο προσκύνημα στον τάφο του κυρ- Αλέξανδρου... ελπίζω να είναι ευχαριστημένος από εκεί ψηλά...

      Διαγραφή
  2. Είναι αλήθεια οτι σαν το μπλοκ μας δεν έχει Μαρια..εδω ειναι πιο ζεστα και χαιρομαι που ανοιξες για να βαλεις το ομορφο κεντημα σου ..ειναι πολύ ομορφο και η χαρα της δημιουργιας το κανει ακομη καλύτερο..γεια στα χέρια σου..
    Ο Αλεξανδρος Παπαδιαμαντης είναι απο τα μεγαλα κεφάλαια της πατριδας μας..
    Να περνας ομορφα με οτι κανεις .. καλη εβδομαδα να εχεις.. φιλια...!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Είναι αλήθεια αυτό,Ρούλα μου!! Σα να μπαίνεις στο σπίτι σου,το στολίζεις όπως θέλεις και περιμένεις τους καλεσμένους σου...Σε ευχαριστώ πολύ!! Καλή εβδομάδα!!

      Διαγραφή
  3. Τί χαρά που βλέπω το σπιτάκι σου ανοικτό Μαρία μου!
    Τα κεντήματα σου είναι μοναδικά, έχουν τη σφραγίδα σου.
    Το όνειρο της φίλης μας, της Κλαύδιας, κοντεύει να γίνει πραγματικότητα.
    Με αυτή σου την ανάρτηση ίσως βρεθουν κι άλλες φίλες για το συλλογικό κέντημα.
    Το ίδιο θα κάνω κι εγώ μόλις τελειώσω το δικό μου.
    Να είσαι καλά και φιλάκια πολλά

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Καλημέρα,Ρένα μου!! Σε ευχαριστώ πολύ για τα καλά σου λόγια!!Κάθε έργο φέρει τη σφραγίδα του δημιουργού...αυτό είναι σχεδόν αναπόφευκτο!!! Μακάρι να βρεθούν κι άλλες κεντήστρες για το εγχείρημα του συλλογικού κεντήματος!! Το αξίζει!!!

      Διαγραφή
  4. Μπράβο Μαρία μου!! Υπέροχο το πορτρέτο του Παπαδιαμάντη!!! Νομίζω ότι είναι ένα από τα καλύτερα έργα του συλλογικού μας.... Κοινοποιώ

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Καλημέρα σας!! Σας ευχαριστώ πολύ και για τα καλά σας λόγια και για την κοινοποίηση!!!

      Διαγραφή
  5. τον λατρευω!!!!!!!!
    αλλα και σε σενα σε θαυμαζω παντααααα κάθε φορα θα μπω εδω μεσα
    και ας ειναι κ μετα απο καιρο... μας λειπεις αλλα οποτε εμφανιζεσαι ειναι σαν να μην αφησες κενο!!!!!το εργοοοοοοοοο??? τι να πω και γω???
    αξιολογο και οπως παντα καλοφτιαγμενο με αγαπη!!φιλιαααααα

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Σοφία μου,σε ευχαριστώ πολύ για την εκτίμηση!! Σου στέλνω την αγάπη μου!!

      Διαγραφή
  6. Καλησπέρα !!Αυτό το συλλογικό κέντημα και η ιδέα της αγαπημένης μας Κλαυδίας μας έχει ενώσει και μας έχει συνεπάρει!! Τον Παπαδιαμάντη κεντημένο τον θαύμασα στο φβ. Εκτιμώ τα έργα σας και τις σκέψεις σας εκλεκτή Μαρία. Εχω αναλάβει τρία έργα που θα ξεκινήσω μετ'α τις γιορτές με μεγάλη χαρά !!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Είναι έτσι ακριβώς!! Οι ωραίες ιδέες ενώνουν!! Σας ευχαριστώ πολύ!! Με το καλό να τα κεντήσετε!!

      Διαγραφή