Καλώς ορίσατε

Παρασκευή 19 Οκτωβρίου 2012

Καλημέρα και σήμερα...με κουμπαράδες...

Προχθές ήταν όταν τον είδα...Ένας ξένος στον κήπο μας...Ψηλός,ακούνητος και απειλητικός...Τρομακτικός για όποιον τον αντικρίσει ξαφνικά,να ξεπροβάλει μέσα στην πρωινή μουντάδα ενός βροχερού καιρού...
...για όλα φταίει το...παγώνι...
Καθόλου δε νοιάζεται για τον κόπο του άντρα μου να φυτεύει μεθοδικά λίγα λίγα τα μαρούλια της χρονιάς,με κόπο και φροντίδα....Παίρνει εκβιαστικά ό,τι θεωρεί πως του ανήκει....Τσιμπάει τα μικρά φυτά που μαραίνονται και πρέπει να αντικατασταθούν...Για να μην γίνει λοιπόν...το έγκλημα...έφερε τον ξένο στον κήπο μας...
 ...για κεφάλι η μπάλα του Ανδρέα μας...το σκιάχτρο του κήπου...ο φύλακας των λαχανικών...ένας ιππότης στον αγώνα της διάσωσης της τροφής μας...
...που την επόμενη ημέρα έχασε ένα μέρος από την αίγλη του...μετά την τούλινη ζωνίτσα που πρόσθεσε η κόρη μου στην ενδυμασία του(όχι που δεν θα έβαζε την πινελιά της)... 
...και μια και είμαστε στον κήπο ας ρίξουμε μια ματιά στα λαχανικά που σπείραμε πριν λίγο καιρό...Οι μικροί σπόροι τώρα αρχίζουν να φαίνονται,τα κρεμμυδάκια όμως ήταν πιο γρήγορα...και τα μαρούλια αναπτύσσονται αν και όχι πολύ γρήγορα αφού-κατά τον παππού μας- "περιμένουν καιρό"...
...μαζί με τα φυτά και πολλά αγριόχορτα επωφελήθηκαν από τις βροχές των προηγούμενων ημερών και πάνε να τα πνίξουν...χρειάζονται κιόλας ξεβοτάνισμα...
 ...τα μαρουλάκια μεγάλωσαν και περιμένουν τη μεταφύτευσή τους στο έδαφος...
 ...και ο περσινός μαϊντανός ξαναφούντωσε,ζωηρός ζωηρός...
  ....μια βόλτα κι από την κυδωνιά,δυο κυδώνια
...ένα μήλο από αυτά που μου έδωσε η γειτόνισσα-σοδειά των γονιών της που κατοικούν στον Κισσό Πηλίου-και η ιδέα για το πιο απλό γλυκάκι αυτής της εποχής....ψητά μήλα και κυδώνια...
...που τα πλύναμε,τα καθαρίσαμε-στα μισά αφήσαμε και τη φλούδα- και τα κόψαμε φέτες...
 ...τα αραδιάσαμε σε ένα πυρέξ...
 ...ενώ τα υπόλοιπα του καθαρισμού(κοτσάνια,κουκούτσια και φλούδες)τα βάλαμε σε μια κατσαρολίτσα(αυτά έχουν την περισσότερη πηκτίνη που θα χρειαστεί για να δέσει η σάλτσα των κυδωνιών μετά το ψήσιμο)...
 ...προσθέσαμε νερό...
 ...και ζάχαρη καστανή(όσο θέλει ο καθένας...εγώ έβαλα μια κούπα γιατί μας αρέσουν γλυκά)...
 ...τα βράσαμε για 5-6 λεπτά...
 ...και το ζουμί τους το ρίξαμε στο πυρέξ....
 ...προσθέσαμε κανελίτσα...
 ...και το βάλαμε στο φούρνο να σιγοψήνεται...
 ...στη μέση περίπου του ψησίματος,προσθέσαμε κονιάκ...
 ...γαρύφαλλο σκόνη...
 ...αλλά και ολόκληρα γαρύφαλλα που αν τα καρφώσετε στα κυδώνια τους δίνουν μια πολύ όμορφη όψη...
...ενώ από καιρό σε καιρό περιχύναμε τα κυδώνια και τα μήλα με τη σάλτσα τους...
 ...και μόλις ψηθούν και η σάλτσα έχει δέσει τόσο όσο να στέκεται,το σερβίρετε περιχύνοντάς το με τη σάλτσα του...Κάποιοι βάζουν από πάνω και σαντιγύ αλλά αυτό το βαραίνει και το κάνει ανθυγιεινό...Είναι από τα αγαπημένα γλυκά του Φθινοπώρου που πιστεύω πως κάθε περιγραφή το αδικεί,αφού μιλάει κυρίως με τη μυρωδιά και τη γεύση του...
...μαγειρικής τέλος για την ώρα ...και σειρά του...εργόχειρου...Αφορμή το κάλεσμα των Ελληνίδων bloggers για την δημιουργία κουμπαράδων από υλικά ανακυκλώσιμα που θα διατεθούν προς πώληση για την ενίσχυση των χωριών SOS...Μου άρεσε πολύ σαν ιδέα...Βέβαια δεν απέφυγα να σκεφτώ πως καλά να τους φτιάξουμε,όμως πως θα τους γεμίσουμε;;;Επειδή όμως "όποιος έχει τα γένια έχει και τα χτένια" άφησα αυτούς που θα τους αγοράσουν να αντιμετωπίσουν το πρόβλημα και βαλθήκαμε κι εμείς να φτιάξουμε ό,τι μπορούσαμε με τη λιγοστή φαντασία μας...Εγώ το έριξα στο...κέντημα...
...που έβγαλε-σαν αποτέλεσμα-το παρακάτω...
...και με τη βοήθεια ενός κουτιού από...λιχουδιές...
...αλλά και της μανούλας μου στη ραπτική...έγινε έτσι...
 ...φάρμα βέβαια...τι άλλο...
...φτιαγμένο σαν θήκη πάνω από το κουτί,που βγαίνει για να πλυθεί...
 και μπορεί να χρησιμοποιηθεί και σαν σακουλάκι...
 ...πάρτε όποια φωτογραφία σας αρέσει...

 ...η κόρη μου πάλι το έριξε στη ζωγραφική...
...πάνω σε λευκό πανί,με μαρκαδόρους...
...και έφτιαξε δύο κουμπαράδες...ο πρώτος...





...και ο δεύτερος...

...τόσο μάλιστα μας άρεσε η ιδέα που κι άλλα μέλη της οικογένειας εκδήλωσαν την επιθυμία να φτιάξουν κουμπαράδες,εγώ δε το...ξανάριξα στο κέντημα(ελπίζω να τελειώσει έγκαιρα)...έπεται συνέχεια λοιπόν...
 ...κι αφού τελειώσαμε και με τα...χειροτεχνικά θα σας αφήσω...πριν όμως θέλω να μοιραστώ μαζί σας την έκπληξή μου όταν προχθές άνοιξα το ηλεκτρονικό ταχυδρομείο μου και έλαβα το παρακάτω μήνυμα από αγαπημένο άνθρωπο....Έκπληξη γιατί ανατράπηκε η παγιωμένη πλέον άποψή μου πως οι πολιτικοί,ο πλούτος,η διαφθορά και η ανηθικότητα πάνε μαζί,πακέτο...Δεν μπορεί-έλεγα-θα είναι θέμα γονιδίων...πως είναι πορτοκαλί τα καρότα και αγαθά τα πρόβατα...έτσι οι πολιτικοί είναι λαμόγια...Όμως υπάρχει και κάποιος που ξεφεύγει από τον κανόνα(ελπίζω να μην τον επιβεβαιώνει κιόλας),κάποιος που δίνει ελπίδα πως η κατάσταση μπορεί-δυνάμει-να αλλάξει...Ευτυχώς που υπάρχουν και οι εξαιρέσεις...ευτυχώς που υπάρχει ελπίδα...
ΕΙΝΑΙ ΠΡΟΕΔΡΟΣ ΧΩΡΑΣ... ΚΥΚΛΟΦΟΡΕΙ ΜΕ ΣΚΑΡΑΒΑΙΟ ΚΑΙ ΔΙΝΕΙ ΤΟ 90% ΤΟΥ ΜΙΣΘΟΥ ΤΟΥ ΣΤΗΝ ΚΟΙΝΩΝΙΚΗ ΠΡΟΝΟΙΑ! 
Αφιερωμένο στους Έλληνες πολιτικούς... Ο κύριος που βλέπετε να βγαίνει με δυσκολία από τον παλιό «Σκαραβαίο» είναι ο πρόεδρος της Ουραγουάης, Χοσέ Μουχίκα. Και το παλιό αυτό σκαρί της Volkswagen, που η αξία του είναι, μόλις, 1.945 δολάρια, είναι η μοναδική «πολυτέλεια» που έχει επιτρέψει στον εαυτό του.
Ο 77χρονος πολιτικός, που δεν έχει τραπεζικό λογαριασμό αλλά ούτε και χρέη, απέκτησε πριν από λίγες ημέρες ακόμα έναν τίτλο τιμής, αυτόν του πιο φτωχού προέδρου στον κόσμο!
Το παρατσούκλι βγήκε μετά την αποκάλυψη ότι, ενώ ο μηνιαίος μισθός του είναι 12.500 δολάρια εκείνος κρατάει μόνον 1.250 δολάρια για τα έξοδά του και το υπόλοιπο ποσό, το 90%, το επιστρέφει στο κράτος προκείμενου να ενισχυθούν τα προγράμματα κοινωνικής πρόνοιας!
Όπως ο ίδιος είπε σε συνέντευξή του στην εφημερίδα «El Mundo», με τα 1.250 δολάρια το μήνα μπορεί να τα βγάλει πέρα.
Δεν χρειάζεται νομίζω να προβούμε με λόγια στον αντίστοιχο ελληνικό παραλληλισμό. Είναι θέμα χώρας,ή θέμα εντιμότητας και νοοτροπίας;

38 σχόλια:

  1. Ειναι μεγάλος τίτλος τιμης να εισαι και να αισθανεσαι αλλοτριος στον τοπο και στις μερες που ζουμε.Να σκεφτεσαι τι μπορεις εσυ να κανεις κι οχι οτι σου χρωστουν παντα οι αλλοι.Ειμαι Λαρισαία νηπιαγωγος με τρελο κεφι για την δουλεια μου και τις κατασκευες μου και χαιρομαι πολυ που το εξαιρετικο κειμενο του Σαραντου Καργακου έγινε αφορμή ν' ανακαλυψω το blog σου. θα χαρω να με επισκεφτεις κι εσυ στο blog μου.!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Καλώς όρισες,Αρετή...Χαίρομαι που σε γνωρίζω...Σε επισκέφτηκα ήδη...Θα επικοινωνούμε...Καλό βράδυ εύχομαι...

      Διαγραφή
  2. ΤΙ ΩΡΑΙΑ ΑΝΑΡΤΗΣΗ ΕΙΝΑΙ ΑΥΤΗ!!!!!!!!
    ΕΧΕΙ ΑΠΟ ΟΛΑ, ΜΕΧΡΙ ΚΑΙ ΕΝΑΝ ΤΙΜΙΟ ΠΟΛΙΤΙΚΟ!!!!!
    ΚΟΡΙΤΣΙΑ ΟΙ ΚΟΥΜΠΑΡΑΔΕΣ ΣΑΣ, ΕΙΝΑΙ ΥΠΕΡΟΧΟΙ!!!!!
    ΣΑΣ ΕΥΧΑΡΙΣΤΟΥΜΕ ΠΟΛΥ!!!!!!!!
    ΘΑ ΣΑΣ ΣΤΕΙΛΩ ΤΗ ΔΙΕΥΘΥΝΣΗ ΜΕ ΜΕΙΛ!!!!!!!!
    ΜΙΑ ΚΙ ΕΧΕΤΕ ΣΚΙΑΧΤΡΟ, ΠΑΤΕ ΜΙΑ ΒΟΛΤΑ ΑΠΟ ΤΟ TEXNIS STORIES , ΝΑ ΠΑΡΕΤΕ ΜΕΡΟΣ ΣΤΙΣ ΙΣΤΟΡΙΕΣ ΤΟΥ!
    ΚΑΛΟ ΒΡΑΔΥ ΚΑΙ ΠΟΛΛΑ ΦΙΛΙΑ!!!!!!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Ευχαριστούμε για την καλή προαίρεση,Ρένα μου...Καλοτάξιδοι οι κουμπαράδες μας...Καλό βράδυ εύχομαι και καλό Σαββατοκύριακο...

      Διαγραφή
  3. Aπο τα καλυτερα γλυκακια του χειμωνα τα κυδωνια!!!Γρηγορα και υγεινα!!!Οι κουμπαραδες σας εγιναν πανεμορφοι!!!Τα συγχαρητηρια μου σε ολα τα μελη της οικογενειας σου που συμμετειχαν!Οσο για τον προεδρο παλι λαθος ανθρωπο στειλαμε.Μαλλον αυτος επρεπε να διδαξει στο Χαρβαρντ.Φιλια Αναστασια

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Δίκιο έχεις αλλά ποιος αναγνωρίζει σήμερα τις αξίες;;;; Μόνο η εικόνα μετράει...Ευχαριστούμε για τα καλά λόγια...Φιλιά και αγάπη...

      Διαγραφή
  4. Είναι απλά ένας πολιτικός, που αγάπησε πολύ
    τη χώρα του.
    Καλή τύχη στους πολύ όμορφους κουμπαράδες,
    καλή τύχη να έχουν και τα λαχανικά που περιφρουρούνται
    από τον γλυκό ιππότη του κήπου σας ! Θα βοηθήσει
    και η ροζ ζωνίτσα !
    ΄Οστρια, πολλά φιλιά !

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Ευχαριστούμε για όλες τις ευχές,Σοφία μου...Λες να είναι κάτι και η ζωνίτσα;Πάντως σήμερα το παγώνι πάλι τα...περιποιήθηκε τα μαρουλάκια μας...Όλο τα απόγευμα προσπαθούσε μάταια ο άντρας μου να το πιάσει για να το κλείσει σε κλουβί...Δεν το βλέπω καλά...Πολλά φιλιά σου στέλνω...

      Διαγραφή
  5. Πολύ όμορφη η ανάρτησή σου ! Περιμένω κι εγώ τα κυδώνια μου να γίνουν για να τα ψήσω στον φούρνο ! Μας αρέσουν πάρα πολύ!
    Το σκιάχτρο σας είναι τέλειο !!Μάλλον θα πρέπει να φτιάξουμε κι εμείς ένα γιατί έχουμε πολλές καρακάξες στην περιοχή !
    Φιλιά και καλό Σαββατοκύριακο !

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Δεν ξέρω για τις καρακάξες,πάντως στο παγώνι δεν έπιασε...Σε δυο μέρες το είχε συνηθίσει,δυστυχώς...Πολλά φιλιά κι από εμένα...Καλό Σαββατοκύριακο...

      Διαγραφή
  6. Και έχω μια αγάπη στα σκιάχτρα που δε λέγεται! Ένα κομμάτι των παιδικών μου χρόνων που λατρεύω! Όπου βρω φωτογραφία τους την κρατώ αφού πια σπάνια το συναντάς....
    Τα ψητά μήλα και κυδώνια τα αγαπώ ιδιαίτερα μα και τους κουμπαράδες σας ακόμα περισσότερο!!! Όσο για τους πολιτικούς μας...σιγά μη δούμε κανέναν να κινείται με σκαραβαίο. Γνωστός συνδικαλιστής, συμπατριώτης μου, επειδή στα παιδικά του χρόνια μετακινείτο με γάιδαρο, του 'μεινε φαίνεται απωθημένο και τώρα πια, μόνο με Πόρσε κυκλοφορεί!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Κι εγώ αγαπώ τα σκιάχτρα και τα ψητά κυδώνια...Χαίρομαι ιδιαίτερα που λες ότι οι κουμπαράδες είναι καλούτσικοι,ειδικά εσύ,που είσαι χρυσοχέρα...Για τους πολιτικούς θα ευχόμουν να είχες άδικο...Μαίρη μου,καλό απόγευμα σου εύχομαι...

      Διαγραφή
  7. Αν και σκιάχτρο εγώ το βρήκα πολύ όμορφο. Οι κουμπαράδες σας είναι χαριτωμένοι, όσο για τον πολιτικό παραξενεύτηκα, γιατί στην αρχή νόμισα ότι θα έγραφες για κάποιον δικό μας, αλλά οι δικοί μας δεν βγαίνουν οι άνθρωποι με τον μισθό που παίρνουν...
    Καλό Σαββατοκύριακο!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Καλησπέρα,Ελένη μου...Ναι,δεν έχουμε απαιτήσεις από τους άμοιρους πολιτικούς μας...Όλοι κατανοούμε τις ανάγκες τους να ρημάζουν το λαό προκειμένου να ικανοποιήσουν τα πάσης φύσεως απωθημένα τους...Μόνο με το λαό τα έχουμε που ξέχασε ο ανόητος το "του Έλληνα ο τράχηλος ζυγόν δεν υπομένει"και κατάντησε όλα να τα υπομένει και άλλα τόσα...Σε φιλώ...

      Διαγραφή
  8. Όστριά μου έκανες άλλη μια όμορφη δημοσίευση απ΄ αυτές που σε κάνουν να ελπίζεις.Τα μυρωδικά στον κήπο σου με πλημμύρισαν ευωδία, το σκιάχτρο που τα φυλάει για να μεγαλώσουν, οι συνταγές των υπέροχων γλυκών σου, τα κεντηματάκια των κουμπαράδων σου, η μικρή σου κόρη που θέλει να μάθει και να τη μάθεις.Όλα αυτά σε γεμίζουν αισιοδοξία.Ακόμη κι η ιστοριούλα σου με τον πρόεδρο κι ας μας φαίνεται στη χώρα μας εξωπραγματική και δύσπιστη, επειδή μας έχουν κάνει έτσι οι δικοί μας πρόεδροι.Φιλιά και να περάσεις ένα υπέροχο Σαββατοκύριακο με τους ανθρώπους που αγαπάς και σ΄ αγαπουν!:)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Ευχαριστώ,Σοφία μου..Πολύ με διασκέδασε η σημερινή σου ανάρτηση...Μακάρι αυτή η αισιοδοξία να αποβεί πραγματικότητα...Εύχομαι καλό Σαββατοκύριακο...

      Διαγραφή
  9. Σκέτη γλύκα αυτή η ανάρτηση.Οι κουμπαράδες πολύ πολύ όμορφοι!!!! ΄Ενα υπέροχο Σαββατοκύριακο να ευχηθώ.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Ευχαριστώ,Κατερινάκι μου...Και ο δικός σου πυροσβεστικός κρουνός πρώτότυπος...καταπληκτικός...Πολλά φιλιά σου στέλνω...

      Διαγραφή
  10. Καλησπέρα!!!!!!!!
    Τι όμορφιές βλέπω πάλι!!!!!!
    Θέλω να φτιάξω παστοκύδωνο ....έχεις καμμιά καλή συνταγή;
    Τα κεντήματα όνειρο!!!!!!!!!
    Καλό βράδυ!!!!!!!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Καλημέρα,Έφη μου...Για παστοκύδωνο έχω συνταγή παραδοσιακή...Να βρω χρόνο μόνο να φτιάξω και να την αναρτήσω...Ευχαριστούμε για τα καλά σου λόγια...Μια όμορφη Κυριακή σου εύχομαι...Εδώ ο καιρός είναι μπουρινιασμένος...

      Διαγραφή
  11. Ο ιππότης των λαχανικών σας είναι μοναδικός! Γελασα με τις περιγραφές γιατι κι εμάς οι κότες μας έκαναν δυο φορες πάρτι με τα μαρουλάκια και το σπανακι που μόλις ξεπεταχτηκαν... Τι να πεις; Υπομονη ώσπου να ξαναγινουν!
    Οι κουμπαραδες σας είναι απίστευτοι, ο κεντητός ένα έργο τεχνης αλλά κι οι ζωγραφιστοί δεν πάνε πίσω!
    Μπραβο σας!
    Να έχετε μια όμορφη Κυριακη!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Καλημέρα,Νίκη μου...Τουλάχιστον οι κότες πιάνονται...Το παγώνι είναι σχεδόν αδύνατον να το πιάσει κανείς...Μας κάνει μεγάλες ζημιές...Δεν το βλέπω σταθερό στο θώκο του αν συνεχίσει έτσι...Ήδη ο άντρας μου ετοιμάζει ένα κλουβί...Ευχαριστούμε για τα καλά σου λόγια για τους κουμπαράδες...Εύχομαι να περνάς πάντα καλά...

      Διαγραφή
  12. Σήμερα βάλθηκα να θαυμάζω έργα μητέρων-κορών! Μπράβο σας βρε κορίτσια μου,ειλικρινά άπαιχτα τα έργα σας,γιατί αναβλύζουν έννοια και αγάπη για εκεί που προορίζονται.
    Φιλί ιδιαίτερο στη Φαίδρα.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Ευχαριστούμε πολύ...και η Φαίδρα ιδιαίτερα...Ευχόμαστε υγεία και χαρά πολύ στη ζωή σας...Σε φιλώ...

      Διαγραφή
  13. ΠΟΣΟ ΟΜΟΡΦΗ Η ΑΝΑΡΤΗΣΗ ΣΟΥ ΑΛΛΗ ΜΙΑ ΝΟΕΡΗ ΑΠΟΔΡΑΣΗ ΣΤΗ ΦΥΣΗ!!ΜΟΥ ΑΡΕΣΕ ΠΟΛΥ Η ΠΙΝΕΛΙΑ ΠΟΥ ΠΡΟΣΘΕΣΕ Η ΚΟΡΟΥΛΑ ΣΟΥ ΣΤΟΝ ΑΓΡΙΟ ΤΥΠΟ ΤΟΥ ΠΗΡΕ ΤΟΝ ΑΕΡΑ!!ΤΑ ΜΗΛΑ ΚΑΙ ΤΑ ΚΥΔΩΝΙΑ ΣΤΟ ΦΟΥΡΝΟ ΤΑ ΛΑΤΡΕΥΩ.ΟΙ ΚΟΥΜΠΑΡΑΔΕΣ ΣΑΣ ΥΠΕΡΟΧΟΙ.Μ ΑΡΕΣΕΙ ΤΟΣΟ ΠΟΛΥ ΕΤΣΙ ΟΠΩΣ ΜΑΣ ΠΕΡΙΓΡΑΦΕΙΣ ΤΗ ΖΩΗ ΣΟΥ ΚΑΙ ΤΑ ΛΟΓΙΑ ΚΑΙ ΟΙ ΕΙΚΟΝΕΣ.ΝΑ ΕΙΣΑΙ ΚΑΛΑ ΟΣΟ ΓΙΑ ΤΟΝ ΠΡΟΕΔΡΟ ΤΙ ΝΑ ΠΩ ΦΤΩΧΟΣ ΑΛΛΑ ΜΕΓΑΛΟΣ ΑΝΘΡΩΠΟΣ!!ΠΟΥ ΝΑ ΠΑΡΟΥΝ ΧΑΜΠΑΡΙ ΑΠΑΥΤΑ ΟΙ ΔΙΚΟΙ ΜΑΣ... ΣΕ ΦΙΛΩ ΠΟΛΥ ΚΑΛΗ ΕΒΔΟΜΑΔΑ ΕΥΧΟΜΑΙ!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Ευχαριστούμε πολύ,Νάσια μου...Ναι,η κόρη μου συνηθίζει να παίρνει τον αέρα των πάντων...Ευχόμαστε και σε σένα καλή εβδομάδα...Πολλά φιλιά σου στέλνουμε...

      Διαγραφή
  14. Αργω να περασω μερικες φορες απο το σπιτικο σου αλλα δεν ξεχνω ποτε να ερθω να μαθω νεα απο τους μπλοκοφιλους!!!!Να εισαι παντα καλα και καλη εβδομαδα να εχεις απο αυριο με υγεια.Yπεροχοι οι κουμπαραδαες Συγχαρητηρια Ολη η αναρτηση εξαιρετικη!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Σε ευχαριστώ πολύ,Σκρουτζάκο για την επίσκεψη και τα καλά σου λόγια...Εύχομαι καλή εβδομάδα με χαρά και γέλιο...Είθε...

      Διαγραφή
  15. Μπράβο Μαράκι μου, τι ομορφιές είναι αυτές πάλι!Οι κουμπαράδες έγιναν πανέμορφοι!Μου αρέσουν πάρα πολύ και τα κυδώνια και τα μήλα στο φούρνο!Όσο για τον πρόεδρο της Ουραγουάης τι να πω,η εικόνα μιλάει απο μόνη της!
    Φιλιά πολλά, καλή εβδομάδα να έχεις!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  16. Μαρία μου γεια σου. Σε βρήκα μόλις τώρα ...ε....πριν από 2 ώρες...Σε ψάχνω εδώ και 2 ώρες και δε χορταίνω να διαβάζω....Ζεις τη ζωή που ονειρεύομαι και δεν μπορώ να κάνω...Κι εγώ είμαι της άποψης όλα χειροποίητα και ό,τι γίνεται από το χέρι δεν αγοράζεται για την ασφάλεια των παιδιών και τη δική μας...Σε βρήκα ψάχνοντας για μαθήματα υφαντικής που άκουσα πως θα γίνουν στην Θεσσαλονίκη όπου μένω αλλά δε βρήκα κάτι ακόμη, και...έπεσα πάνω σου και χάρηκα πάρα πολύ γιατί την κατασκευή του τελάρου την είδα μαζί με τον καλό μου που μου υποσχέθηκε πως θα μου το φτιάξει...και ελπίζω να ξεκινήσω...έχω έναν πλαστικό αργαλειό παιδικό από το jumbo αγορασμένος πριν χρόνια και με αυτό κάνουμε πράγματα...όμως είναι μικρούλης...Ευχαριστώ για όλες τις πληροφορίες που μας έδωσες ...θα τα λέμε έγινα αναγνώστρια σου ...πολλά φιλιά καλή συνέχεια ...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Καλώς όρισες,Τζένη...Χαίρομαι που μας αρέσουν τα ίδια πράγματα και μπορούμε να ανταλλάσουμε γνώσεις και εμπειρίες...Τα μαθήματα αργαλειού είναι δυστυχώς σπάνια πιά///Στον καιρό μου στο Βόλο υπήρχαν δυο σχολές,η μια έδινε επαγγελματικό δίπλωμα και απαιτούσε τρια χρόνια σπουδών(αυτή τελείωσα κι εγώ)...Τώρα δεν υπάρχει καμμια...Μόνοι κάνουμε ό,τι μπορούμε...Θα επικοινωνούμε...Καλημέρα και καλή εβδομάδα...

      Διαγραφή
  17. Επίσης,Ελένη μου...Καλημέρα και καλή εβδομάδα...Σε φιλώ...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  18. Καλε τι οικογενεια εισαστε εσεις?
    Γεωργοι. Ζαχαροπλαστες. ζωγραφοι. Στυλιστες. Μοδιστρες!!!
    ολα τα καλα!!!
    Πολυ ομορφες δημιουργιες και αυτα τα κυδωνια γιαμ γιαμ!!!
    Φιλακια πολλα!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Καλημέρα,Αλεξάνδρα μου...Εσύ ξέρεις πως είμαστε του λίγο από όλα και τίποτα σωστό...Έλα να σε κεράσουμε....Σε φιλούμε...Σε αγαπούμε πολύ...

      Διαγραφή
  19. Συγχαρητήρια!!! τόσο για τα έργα σας όσο και για τη συλλογική σας εργασία και σύμπνοια.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Να είστε καλά που το λέτε...Έχουμε καλή διάθεση...Μόνο η εποχή μας πάει κόντρα που είναι έντονα μοναχική...Καλημέρα εύχομαι...

      Διαγραφή
  20. ΄Γεια στα χέρια σας κορίτσια!σκέτη γλύκα οι κουμπαράδες !!!!!θα συμμετέχουν μόνο σε έκθεση ή θα μπορεί κάποιος να τους αγοράσει;
    καλές εμπνεύσεις και εις ανώτερα!!!!!!!!Φοίβη.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Ευχαριστούμε πολύ...Οι κουμπαράδες θα είναι μάλλον για πώληση αφού στόχος είναι να ενισχύσουμε τα χωριά SOS...Πολλά φιλιά σου στέλνουμε...

      Διαγραφή