Καλώς ορίσατε

Τρίτη 1 Μαΐου 2012

ΚΑΛΟ ΜΗΝΑ ΣΕ ΟΛΟΥΣ...

   Εμπήκ΄ ο Μάης , εμπήκ΄ ο Μάης ο μήνας,
Ο Μάης με τα τριαντάφυλλα κι ο Απρίλης με τα ρόδα.
Μάη μου , Μάη δροσερέ , κι Απρίλη λουλουδάτε,
Απρίλη ροδοφόρετε , Μάη μου κανακάρη,
π΄ όλον τον κόσμο γιόμισες μ΄ άνθη και με λουλούδια
κι εμένα με περίπλεξες στης κόρης τις αγκάλες .
Για μήνυσέ μου , λυγερή, για μήνυσέ μου , κόρη,
να δώσω το χαιρετισμό ν΄όσο π΄ ανθούν οι κάμποι,
στέφανα να μας πλέξουνε με τ΄ ανθισμένο κλήμα,
να στρώσουμε την κλίνη μας με της μυρτιάς τα άνθη,
να πέφτουν τ΄ άνθη απάνω σου , τα ρόδα στην ποδιά σου
και τρία χρυσά γαρίφαλα τριγύρω στο λαιμό σου.

16 σχόλια:

  1. Kαλό μήνα Μαρία μου, πολύ όμορφο το στεφανάκι σου,και του χρόνου να είσαι καλά να ξαναφτιάξεις!!!Φιλάκια!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. Επίσης,Σοφία...να είμαστε όλοι καλά και να τα λέμε και του χρόνου...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. ΠΑΝΕΜΟΡΦΟ ΣΤΕΦΑΝΙ ΜΕ ΛΟΥΛΟΥΔΙΑ ΤΟΥ ΑΓΡΟΥ!!!!!!
    ΜΠΡΑΒΟ !!!!!!!
    ΕΓΩ ΦΕΤΟΣ ΔΕΝ ΤΟ ΠΕΤΥΧΑ....
    ΑΝΤΕ ΚΑΙ ΤΟΥ ΧΡΟΝΟΥ ΝΑ ΜΑΣΤΕ ΚΑΛΑ!!!!!!!!!!
    ΠΟΛΛΑ ΦΙΛΙΑ!!!!!!ΚΑΛΟ ΜΗΝΑ!!!!!!!!!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  4. ΚΑΛΟ ΜΗΝΑ ΚΟΡΙΤΣΙ ΜΟΥ ΤΟ ΣΤΕΦΑΝΙ ΣΟΥ ΠΟΛΥ ΟΜΟΡΦΟ ΚΑΙ ΤΟΥ ΧΡΟΝΟΥ ΜΕ ΥΓΕΙΑ!!ΠΟΛΛΑ ΠΟΛΛΑ ΦΙΛΙΑ!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  5. Και του χρόνου Όστρια μου καλό μήνα...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  6. Το στεφανάκι είναι υπέροχο, και του χρόνου!!!
    Καλό μήνα!!!
    Φιλιά!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  7. ΚΑΙ ΤΟΥ ΧΡΟΝΟΥ!!!!!!!!ΤΑ ΛΟΥΛΟΥΔΙΑ ΤΟΥ ΑΓΡΟΥ ΣΕ ΟΛΟ ΤΟΥΣ ΤΟ ΜΕΓΑΛΕΙΟ!!!ΦΙΛΑΚΙΑ.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  8. Σου εύχομαι και εγώ καλό μήνα... Το στεφανάκι με τα λούλουδα του αγρού πανέμορφο. Θυμίσου όταν ξεραθεί να ανάψουμε φωτιές του Αι-Γιάννη...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Οι φωτιές καλά...για το πέρασμα από πάνω από τη φωτιά δεν ξέρω αν με "παίρνει"...Πολλά φιλιά και καλό μήνα...

      Διαγραφή