Καλώς ορίσατε

Πέμπτη 3 Μαΐου 2012

Τιραμισού...για όλες τις ανάγκες...


Η αλήθεια είναι πως δεν ξέρω να φτιάχνω τούρτες...Ξέρω βέβαια να τις... εκτιμώ(ειδική σε αυτό...) όμως όσες φορές προσπάθησα να τις "στήσω"...απέτυχα παταγωδώς...Κι αυτό που κυρίως με δυσκολεύει είναι το παντεσπάνι...Ενώ ακολουθώ πιστά τις οδηγίες, γίνεται αρκετά σκληρό και -το κυριότερο-δεν κατάφερα ποτέ να το κόψω στην μέση με επιτυχία...Γι αυτό λατρεύω το παρακάτω γλυκάκι...Είναι νόστιμο,ευπαρουσίαστο(με βγάζει "ασπροπρόσωπη", παρότι αδαής),τα παιδιά μου δεν διαμαρτύρονται ότι θέλουν τούρτα...ζαχαροπλαστείου για τα γενέθλιά τους(τότε το στολίζω αναλόγως...),γίνεται εύκολα,γρήγορα και...δεν χρειάζεται παντεσπάνι...Για το σημερινό τιραμισού-που το βλέπετε έτσι σημαιοστολισμένο γιατί προοριζόταν για το πρωτομαγιάτικο τραπέζι-έβαλα σε μια λεκανίτσα το ασπράδι ενός αυγού...
...το οποίο χτύπησα καλά ώστε να γίνει μαρέγκα...
 ...κατόπιν έριξα και χτύπησα με τη σειρά μια σαντιγύ(εγώ βάζω συνήθως τη φυτική σαντιγύ-μικρή συσκευασία-αλλά μπορείτε να βάλετε και morfat)...
 ...μια μικρή συσκευασία(200 γραμμαρίων) τυρί "φιλαδέλφεια¨...
 ...μια κρέμα γάλακτος-μικρή συσκευασία....
 ...και 250 γραμμάρια ζάχαρη άχνη(ρίξτε όσο ταιριάζει στη δική σας γεύση.Έτυχε να μη ρίξω καθόλου ζάχαρη κάποια φορά και το αποτέλεσμα ήταν και πάλι πολύ καλό)...
 ...και, αφού χτυπήθηκαν πολύ καλά,έβαλα τη λεκάνη στο ψυγείο έως ότου το χρησιμοποιήσω...
...κατόπιν σε μια κατσαρολίτσα έβαλα 3 κούπες νερό...
 ...μία κούπα ζάχαρη...
 ...τρεις κουταλιές της σούπας κακάο...
 ...και τρεις κουταλιές της σούπας χαρουπάλευρο(η συνταγή λέει για νες-καφέ,όμως με το χαρουπάλευρο είναι υγιεινότερο και έχει τη δική του ξεχωριστή γεύση)...
 ...κατόπιν το έβαλα στη φωτιά...
 ...και μόλις πήρε βράση το κατέβασα...
...κατόπιν πήρα μπισκότα σαβουαγιάρ(χρειάστηκα περίπου 50 κομμάτια.Μπορείτε να τα πάρετε από ζαχαροπλαστείο ή σούπερ-μάρκετ)...
 ...βουτούσα ένα ένα μέσα στο ρόφημα για πολύ λίγο(το βουτάμε και το βγάζουμε αμέσως)...
 ...το έβγαζα με τη βοήθεια σπάτουλας...
 ...και το έστρωνα σε μπωλ(επειδή το ρόφημα είναι καυτό,καλό είναι να χρησιμοποιήσετε σκεύος ανάλογο και όχι πλαστικό.Εγώ,επειδή έπρεπε να μεταφέρω το γλυκό-και το πλαστικό είναι καταλληλότερο- άφησα απλά το ρόφημα να κρυώσει λίγο πριν το χρησιμοποιήσω )...
 ...και όταν το μπωλ γέμισε(η πρώτη στρώση)...
...έστρωσα επάνω τη μισή κρέμα που είχα φυλάξει στο ψυγείο...
 ...κατόπιν άρχισα να στρώνω τη δεύτερη σειρά μπισκότων...
 ...και μόλις τελείωσε κι αυτή...
 ...έστρωσα τη υπόλοιπη κρέμα...
...ύστερα άρχισα τη διακόσμηση...έριξα κακάο και χαρουπάλευρο...
...λίγη χρωματιστή τρούφα...

...ή και περισσότερη-πρωτομαγιάτικο βλέπετε-και...έτοιμο...
ΚΑΛΗ ΟΡΕΞΗ...

24 σχόλια:

  1. καλημεραα!!! μου ανοιξες την ορεξη πρωι πρωι!!!εγω κανω και μια παραλλαγη με πτι μπερ και γινεται εξ ισου ωραια!!!φιλιαα!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Ακόμα καλύτερα,Στέλλα...Πτι-μπερ και κατά τα άλλα το ίδιο;Περιμένω απάντηση,αλλιώς θα το δοκιμάσω μόνη μου...Καλημέρα και πολλά φιλιά...

      Διαγραφή
  2. Τέλειο! Τί μου κάνεις τώρα!!! Μπράβο!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. Καλημέρα Μαρία μου!!!Τι ωραίο γλυκάκι είναι αυτό!!!Λαχταριστό φαίνεται και από ντεκόρ σκίζει,μπράβο!!!Όσο για τις οδηγίες κατατοπιστικότατες όπως πάντα!!!Φιλάκια και καλή συνέχεια!!!
    Υ.Γ.Σχετικά με την απορία σου για το κέντημα ,το έχω φτιάξει στη μηχανή!!!Κι επειδή αναρωτιέσαι πότε προλαβαίνω Μαρία μου αυτή την απορία έχω και εγώ έχω γίνει λάστιχο χα χα χα!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Αφού αντέχεις,Σοφία...Εγώ έχω παραδόσει τα όπλα...Πολύ όμορφα πράγματα φτιάχνεις...Σου έχω πει πως τα κοφτά είναι η αδυναμία μου...Πολλά φιλιά...

      Διαγραφή
  4. Και χωρίς παντεσπάνι μια χαρά γλυκάκι είναι Μαρία μου!!
    Σιγά μην και δεν γλυκαθήκανε όσο το απόλαυσαν :-))

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Αυτό λέω κι εγώ,Πηνελόπη μου...Ό,τι μπορώ κάνω...Πολλά φιλιά...

      Διαγραφή
  5. Είναι καταπληκτική,πολύ ωραία παρουσίαση μπράβο!Μαρία και τα σαβουαγιάρ μια χαρά κάνουν τη δουλειά τους!!!
    Φιλιά!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  6. Ευχαριστώ πολύ,Ελένη...Καλό βράδυ εύχομαι...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  7. ΜΜΜΜΜ...ωραίο φαίνεται!!!!!καλησπέρα Όστρια..

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  8. mmm...μας άνοιξες την όρεξη!!!φαίνεται πολύ νόστιμο και εύκολο(διότι ούτε εγώ το έχω με περίπλοκα γλυκά). Γειά στα χέρια σου!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  9. Δεν σου κάνει καρδιά να το χαλάσεις, τόσο όμορφο που δείχνει!!
    Το φτιάχνω κι εγώ, για χαλουπάλευρο δεν είχα ξανακούσει. Η μόνη μου παραλλαγή είναι ότι τα σαβουαγιάρ τα ραντίζω με ένα μείγμα από κονιάκ και κακάο. Παίρνουν πολύ ωραίο άρωμα και χρώμα έτσι.
    Καλό σαββατοκύριακο!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  10. Καλησπέρα,Εύα.Αυτό σημαίνει πως ρίχνεις το κακάο σκόνη μέσα σε κονιάκ ή ρίχνεις κονιάκ μέσα σε κακάο ρόφημα;Πολύ ωραίο το νέο μπλογκ...Μπράβο για τη σκέψη και τη συνεργασία...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  11. Μέσα στο κονιάκ ρίχνω σκόνη κακάο και το αναδεύω μέχρι να διαλυθούν οι κόκκοι.
    Σ' ευχαριστώ πολύ για τη θετική ενέργεια και για την υποστήριξη, έχουμε ενθουσιαστεί κι εμείς με το εγχείρημα :)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Ευχαριστώ πολύ,θα το δοκιμάσω...Το μπλογκ σας αξίζει την υποστήριξη...Καλό βράδυ...

      Διαγραφή
  12. ΚΑΛΗΣΠΕΡΑ! ΠΟΛΥ ΩΡΑΙΟ ΚΑΙ ΕΥΚΟΛΟ!!!
    ΜΟΥ ΑΡΕΣΟΥΝ ΟΛΑ ΤΑ ΓΛΥΚΑ ΨΥΓΕΙΟΥ!!!!!!
    ΚΑΛΟ ΒΡΑΔΥ!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  13. Καλημέρα,Εφη,κι εμένα το ίδιο...Πολλά φιλιά...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  14. Yπεροχο φαινεται!Αμα ειναι και η γευση του ετσι,καλοφαγωτο!!
    Καλημερα!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  15. Ευχαριστούμε...Κοπιάστε...Καλό απόγευμα,Μαρία...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  16. Σαν καλό φαίνεται και εύκολο αφού δεν θέλει ψήσιμο!

    ΑπάντησηΔιαγραφή