Καλώς ορίσατε

Κυριακή 20 Μαΐου 2012

Ευχαριστώ και πάλι...

Στο χώρο των food-blogers η Βαγγελιώ (http://cretangastronomy.blogspot.com/) είναι θρύλος...Από τα πρώτα ιστολόγια που παρακολουθούσα,πολύ πριν φτιάξω το δικό μου...Και δεν είναι μόνο ότι οι συνταγές της είναι αυτές ακριβώς που θυμάμαι από παλιά να φτιάχνει-και να απολαμβάνω-η κρητικιά γιαγιά μου,πράγμα που με συγκινεί (όπως κάθε όμορφο που έχουμε χάσει)...Δεν είναι μόνο ότι κάθε συνταγή συνοδεύεται από πληροφορίες που χαίρομαι να διαβάζω για την παραδοσιακή κρητική ζωή και κουζίνα,από καλαίσθητες φωτογραφίες και απλές,εύκολες στην εφαρμογή οδηγίες...Είναι περισσότερο η αίσθηση που έχω σαν αναγνώστης ότι αυτό που κάνει το αγαπάει,το σέβεται,της δίνει χαρά που με τη σειρά της μεταδίδει σε όσους έχουν την τύχη να παρακολουθούν τις αναρτήσεις της... Να γιατί είμαι πολύ χαρούμενη και περήφανη που έλαβα ένα βραβείο από τη Βαγγελιώ... Θέλω να την ευχαριστήσω λοιπόν από καρδιάς για την καταδεκτικότητα και την αγάπη της...
Βαγγελιώ μου,σε ευχαριστώ πολύ και,σαν ανταπόδοση για την καλοσύνη σου,σου στέλνω μια φωτογραφία που μου αρέσει ιδιαίτερα και την οποία σου αφιερώνω...

Και τώρα να δώσω κι εγώ,με τη σειρά μου,το βραβείο αυτό σε όλα τα μπλογκς που στήριξαν με τη δημιουργική προσπάθειά τους-καλλιτεχνώντας δηλαδή ένα συρτάρι-μια πολύ όμορφη προσπάθεια για την οποία οι περισσότεροι ξέρετε και όσοι δεν ξέρετε μπορείτε να δείτε στον παρακάτω σύνδεσμο(http://diaheiros.blogspot.com/)... Μου άρεσε πολύ η ιδέα και ακόμη περισσότερο η συμμετοχή από καρδιάς...Την έκθεση των συρταριών μπορείτε να δείτε στη Θεσσαλονίκη ακόμη... Μπράβο  και πάλι στους συμμετέχοντες  σε αυτή τη διοργάνωση από όποιο μετερίζι κι αν βοήθησε ο καθένας...

10 σχόλια:

  1. Όστρια για ποιό πράγμα να σου πρωτοπώ ευχαριστώ. Για το διθυραμβικό post που με κάνει να κοκκινίζω ή για την υπέροχη φωτογραφία που μου αφιερώνεις.
    Σ' ευχαριστώ από καρδιάς για όλα. Μερικές φορές κάποιες υπερβολές στα παινέματα μας κάνουν να χαιρόμαστε όταν προέρχονται από πρόσωπα που εκτιμούμε :-). Καλημέρα!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Βαγγελιώ μου.δεν είναι ανάγκη να μιλήσω εγώ για σένα...Μιλούν οι στατιστικές,οι αριθμοί...Η μαγειρική σου έχει ψυχή κι αυτό πάντα εκτιμάται...Σε ευχαριστώ για την αγάπη.Τα αισθήματα είναι αμοιβαία...Πολλά φιλιά και καλημέρα...

      Διαγραφή
  2. ΚΑΛΗΜΕΡΑ ΚΑΙ ΜΕ ΓΕΙΑ ΤΟ ΒΡΑΒΕΙΟ ΣΟΥ ΕΧΕΙΣ ΕΝΑ ΟΜΟΡΦΟ ΚΑΙ ΑΛΗΘΙΝΟ ΣΠΙΤΑΚΙ ΚΑΙ ΣΟΥ ΑΞΙΖΟΥΝ ΠΟΛΛΑ!!!ΦΙΛΑΚΙΑ ΚΑΙ ΚΑΛΗ ΜΕΡΑ ΝΑ ΕΧΕΙΣ!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Ευχαριστώ πολύ...Είσαι πολύ καλή,γι αυτό το βλέπεις έτσι...Πολλά φιλιά και καλή μέρα...

      Διαγραφή
  3. Προσυπογράφω τα λόγια σου για το blog Vita, για την ψυχή και την ποιότητα που έχει. Είναι κορυφαίο στο είδος του!!!!!!!!

    Όσο για την έκθεση μετανοιώνω πικρά:) που δεν πήρα μέρος:(

    Φιλιά θαλασσένια.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Θα πάρουμε μέρος την επομενη φορά και οι δυο μας,θαλασσένια μου...Καλη Κυριακή να έχεις...

      Διαγραφή
  4. Μαρία μου συγχαρητήρια για το βραβείο σου , σου αξίζει και πολλά περισσότερα ακόμη!!!Όσα για όλα αυτά που ανέφερες για τη Vita συμφωνώ!!!Να σαι καλά!!!
    Φιλιά πολλά!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Ευχαριστώ πολύ...Είσάι πολύ καλή...Πολλα φιλιά κι από εμένα,Ελένη μου...

      Διαγραφή
  5. Συγχαρητήρια για το βραβείο σου!! Πολλά πολλά ακόμη σου εύχομαι!! Καλή εβδομάδα να έχεις!

    ΑπάντησηΔιαγραφή