Καλώς ορίσατε

Πέμπτη 31 Μαΐου 2012

Παγωτό σάντουιτς...


  Να αρχίσω από τους ιδιοτελείς λόγους για τους οποίος μου αρέσει αυτό το παγωτό...Αρχικά είναι εύκολο και γρήγορο...Ύστερα δεν χρειάζονται πιάτα και κουταλάκια για να το σερβίρεις(σημαντικό στις μεγάλες οικογένειες)...Τέλος κόβεται και βγαίνει από το μπώλ εύκολα(το δικό μου ψυγείο παγώνει τόσο πολύ το παγωτό που θέλει σφυρί και καλέμι για να το κόψεις)...Το γλύκισμα αυτό,άλλωστε, μου θυμίζει τα καλοκαίρια μου αφού το παγωτό-σάντουιτς- από το περίπτερο- ήταν η αδυναμία μου(τώρα δεν ξέρω αν...κυκλοφορεί ακόμη...Επίσης να πω πως η ιδέα δεν είναι δική μου...Εγώ την πήρα από την κουμπάρα μου...που αυτή την πήρε από.....Το παγωτό που περιέχει το σάντουιτς μπορεί να είναι το δικό σας,αυτό που συνηθίζετε...Εγώ το έφτιαξα με τη συνταγή της κουμπάρας μου,της Καίτης,και μου αρέσει πολύ έτσι...
Για δύο μεγάλα μπωλ λοιπόν η συνταγή είναι η εξής...Σε μπωλ ορθογώνιο...
 ...στρώνω μπισκότα πτι-μπερ με την "καλή" όψη(αυτή με τα γράμματα) προς τα κάτω...
 ...κατόπιν χτυπάω δύο φακελάκια σαντιγύ...
 ...με δύο κούπες γάλα φρέσκο...
 ...ώστε να γίνει στέρεο...
 ...ρίχνω ένα γάλα εβαπορέ που είναι κρύο (το βάζω λίγες ώρες στη συντήρηση του ψυγείου)...
 ...το χτυπάω καλά...
 ...και κατόπιν ρίχνω ένα-επίσης κρύο-γάλα ζαχαρούχο...
 ...και το χτυπάω επίσης πολύ καλά ...
 ...ώστε το μείγμα να διπλασιαστεί σε όγκο...
 ...ύστερα ρίχνω το μείγμα στο μπωλ,πάνω από τα μπισκότα...
 ...το στρώνω καλά...
 ...και το καλύπτω με μπισκότα -τώρα με την "καλή" όψη προς τα πάνω...
 ...ώστε να σκεπαστεί όλη η επιφάνεια...
...το σκεπάζω και το βάζω στην κατάψυξη...
...μπορείτε επίσης να βάλετε μπισκότα ολικής,που είναι υγιεινότερα,ή να τα συνδυάσετε...

Φυσικά αντί για άσπρη σαντιγύ μπορείτε να χτυπήσετε σαντιγύ σοκολάτα ή να ρίξετε και να χτυπήσετε στο παγωτό φρέσκες φράουλες...Επίσης μπορείτε να χρησιμοποιήσετε μπισκότα με επικάλυψη σοκολάτας και γενικά να δημιουργήσετε τα δικά σας παγωτά-σάντουιτς...

                               ΚΑΛΗ ΕΠΙΤΥΧΙΑ...

42 σχόλια:

  1. Μαρία μου καλημέρα!!!!Έτσι το φτιάχνω και εγώ και είναι καταπληκτικό!!!Το μόνο πρόβλημα είναι που γίνεται σκληρό αλλά δοκίμασα και κάτι άλλο και πέτυχε.Φτιάχνω μια δόση παγωτό και μια δόση μωσαϊκό ξέρεις αυτό με τα μπισκότα και τα ανακατεύω όλα σε ένα μεγάλο μπωλ και τα βάζω στην κατάψυξη!Τώρα ίσως επειδή το μωσαϊκό έχει μέσα βιτάμ δεν παγώνει τόσο πολύ και κόβεται πολύ πιο εύκολα!!Αν θέλεις δοκίμασέ το και πες μου!!!Φιλάκια και καλή σου μέρα!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. Σοφία μου,θα το δοκιμάσω σίγουρα και θα σου πω εντυπώσεις...Πολλά φιλιά για καλημέρα...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. Πρωτοτυπο!!Κυκλοφορανε σαντουιτς-παγωτα στο περιπτερο,αλλα το χειτοποιητο εχει αλλη χαρη.Καλοφαγωτο!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Ευχαριστούμε,Μαρία...Έχω χρόνια που δεν παίρνω παγωτά από περίπτερο αφού πολλά ακούγονται για την ποιότητά τους...Έτσι βολευόμαστε με αυτό...Καλό απόγευμα...

      Διαγραφή
  4. Παγωτό σάντουιτς! Ποσα χρονια πισω με πήγες... Τώρα που το λες δε θυμάμαι από πότε έχω να δω να κυκλοφορει.
    Το δικό σου θα το δοκιμάσω οπωσδήποτε,φαίνεται πανεύκολο και νόστιμο, σίγουρα θα αρεσει στην πιτσιρικαρία μου!
    Φιλιά, καλή μερα να έχεις!

    υγ: σημερα ζήμωσα για πρωτη φορα προσφορα κι είμαι πολύ περήφανη! Ελπιζω να βγουν καλά και στο ψησιμο!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Είμαι σίγουρη πως θα πετύχουν,Νίκη...Όσο για το παγωτό και στα πιτσιρίκια αρέσει και στις μαμάδες, που δεν έχουν γεμάτο νεροχύτη...Πολλά φιλιά σου στέλνω...

      Διαγραφή
  5. Τέλειο μου φαίνεται... Θα το κάνω οπωσδήποτε!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  6. Μαρία μου τι μας κάνεις πρωί πρωί με τις λιχουδιές σου! Το φτιάχνω και εγώ, όντως είναι υπέροχο και τώρα που μου το θύμισες θα το φτιάξω για το Σαββατοκύριακο.
    Φιλάκια!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  7. ΠΟΛΥ ΕΞΥΠΝΗ ΙΔΕΑ!!!!!
    ΜΠΟΡΟΥΜΕ ΚΑΙ ΜΕ ΑΝ ΛΛΑ ΜΠΙΣΚΟΤΑ...ΜΟΥ ΕΔΩΣΕΣ ΙΔΕΑ!
    ΦΙΛΑΚΙΑ!!!!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Καλησπέρα,Έφη....Προχθές το έφαγα σε μια φίλη μου με παγωτό σοκολάτα και πτι-μπερ με επικάλυψη σοκολάτας και ήταν απίθανο...

      Διαγραφή
  8. Mμμμμμ.......ΤΟ ΖΗΛΕΨΑ.... θα το φτιάξω.
    Να 'σαι καλά!!!

    Φιλί και Γλαρένιες αγκαλιές

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  9. Ωραίο.....απλό.... και πεντανοστριμο θα ειναι.. και το κυριότερο το φιαχνουμε με φρέσκο γαλα....θα το κανω οπωσδήποτε..!!!!φιλιά..

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Καλησπέρα,Σμαραγδένια...Δεν θα το μετανιώσεις...Ειδικά αν το προσφέρεις σε παιδάκια...ΠΟλλά φιλιά...

      Διαγραφή
  10. 1ον) Και το δικό μου αγαπημένο παγωτό ήταν το σάντουιτς και ναι, κυκλοφορεί ακόμα μόνο που δεν έχει τη γεύση που θυμάμαι...άσε που αποστρέφομαι μετά βδελυγμίας, τώρα πια, οτιδήποτε έτοιμο.
    2ον)Σήμερα έρχεται ο γιος μου επωφελούμενος από το τριήμερο του Αγίου Πνεύματος και επειδή του αρέσει το έφτιαξα από χθες το βράδυ.
    3ον)Έχουμε το ίδιο δοχείο!
    Την αγάπη μου σου στέλνω!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Της τάπερ...Μαίρη μου...Πόσες γενιές γυναικών τα χρησιμοποίησαν...Πραγματικά αθάνατα...Καλώς να τον δεχτείς το γιό σου...Και ο δικός μου θα έρθει με άδεια(φαντάρος) την άλλη εβδομάδα...Πολλά φιλιά...

      Διαγραφή
  11. Αυτό το παγωτό το φτιάχνουμε συνέχεια σπίτι!! Όχι με την παραπάνω γέμιση αλλά με το ίδιο concept!! Είναι πραγματικά τέλειο και δεν χρειάζεται και πολλά πολλά για να γίνει!!! Καλό απόγευμα να έχεις! Φιλιά!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  12. Μαράκι μου απλό, εύκολο και νόστιμο!Το φτιάχνουμε και μεις στο σπίτι η μικρή τρελλαίνεται ιδίως με τα μπισκοτάκια που έχουν επικάλυψη σοκολάτας!Τέλειο!
    Φιλιά πολλά, καλή συνέχεια!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Τελικά,Ελένη μου,πολλές ήξεραν τον απλό αυτό τρόπο...Μόνο εγώ το έμαθα πριν λίγο καιρό...Και νόμιζα πως...ανακάλυψα την Αμερική...Πολλά φιλιά σου στέλνω...

      Διαγραφή
  13. Το ίδιο παγωτό φτιάχνω και εγώ. Δεν το είχα σκεφτεί όμως, σαν σάντουιτς. Πολύ όμορφη παρουσίαση.
    Αν ρίξεις λίγο κονιάκ στο μίγμα, την ώρα που το χτυπάς, θα βοηθήσει να μην γίνει πολύ σκληρό.Επίσης, αν στο μίγμα βάλεις σπασμένα μπισκότα oreo θα έχεις ένα νόστιμο παγωτό μπισκότου.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Αυτό με το αλκοόλ το έχω ακούσει και άλλες φορές και σκοπεύω να το εφαρμόσω...Ευχαριστώ πολύ για τις ιδέες...Σε φιλώ και σε καληνυχτίζω..

      Διαγραφή
  14. Εξαιρετικό νόστιμο και απλό παγωτό, με αγαπημένα υλικά!
    Όστρια σου έγινε όμορφο και λαχταριστό.

    Καλώς να δεχτείς το Αστέρι σου!
    Ζ.

    * Βρήκα και αγόρασα μεταλλικό καλούπι (INOX) 1/2 kg για τυράκι...Για να δούμε? :)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Ευχαριστώ,Ζαμπία μου για όλα και τα καλά λόγια και τις ευχές...Χαίρομαι που το πήρες ζεστά να φτιάξεις τυρί...Πολύ σύντομα θα αναρτήσω και τη συνταγή για το τυρί-καλαθάκι,κεφαλοτύρι σχεδόν(το ετοιμάζω)...Πολλά φιλιά σου στέλνω...

      Διαγραφή
  15. Κι εμείς το κάνουμε ακριβώς έτσι και τα μικρά το λατρεύουν. Για κακάο γεύση δοκίμασε να ρίξεις στο μείγμα λίγες κουταλιές σκόνη σοκολάτα cadbury ή οποποιαδήποτε σκόνη για σοκολάτα ρόφημα.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Εγώ το κάνω με σαντιγύ σοκολάτα,αλλά θα το δοκιμάσω και έτσι,Κατερινάκι....Ευχαριστώ πολύ...Πολλά φιλιά...

      Διαγραφή
  16. O καλύτερος συνδιασμός είναι μία μερίδα από το προηγούμενο τρελά ωραίο φαγάκι και επιδόρπιο μία διπλή μερίδα από ετούτο το αμαρτωλό!!
    Γεια στα χεράκια σας!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Συμφωνώ και επαυξάνω,θαλασσένια μου,και,δυστυχώς για τα κιλά μου,το εφαρμόζω...Ευχαριστούμε για τα καλά σου λόγια...Πολλά φιλιά σου στέλνουμε...

      Διαγραφή
  17. Αν ξεχάσω ότι ακόμα κρυώνω......Θα το φτιάξω σίγουρα....Κάπου διάβασα ότι μπορεί να γίνει και με γιαούρτι και ζαχαρούχο...για να αποφύγεις την σαντιγυ ...δεν ξέρω όμως ...δεν το έχω δοκμάσει...Καλησπέρα Όστρια..

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Όπως φτιάχνεις το παγωτό σου...Δεν θέλει συγκεκριμένο τύπο παγωτού...Όσο για το κρύο έχεις δικιο,mia...Κάθομαι δίπλα στο τζάκι...και είναι αναμμενο...Πολλά φιλιά και καληνύχτα...

      Διαγραφή
  18. ΠΩ ΠΩ!!!!ΤΕΛΕΙΟ ΦΑΙΝΕΤΑΙ.ΤΟ ΑΝΤΕΓΡΑΨΑ ΝΑ ΤΟ ΔΩΣΩ ΣΤΗ ΜΗΤΕΡΑ ΜΟΥ.
    ΕΥΧΟΜΑΙ ΝΑ ΕΧΟΥΜΕ ΕΝΑΝ ΚΑΛΟ ΚΑΙ ΗΣΥΧΟ ΜΗΝΑ ΜΕ ΤΑ ΛΙΓΟΤΕΡΑ ΠΡΟΒΛΗΜΑΤΑ.ΚΑΛΟ ΒΡΑΔΥ!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  19. Μακάρι,αν και χλωμό μου φαίνεται...Το παγωτό ελπίζω να σου αρέσει...Καλό βράδυ εύχομαι...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  20. Τέλειο το παγωτό!!! το κάνω κι`εγώ...και μας αρέσει πολύ! Καλό σου βράδυ!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  21. Καλημέρα,Χρυσούλα,και καλό μήνα να έχουμε...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  22. Αχ ακόμη και με έτοιμο παγωτό μας το έφτιαχνε η μαμά μου! Τέλειο έγινε! Καλό μήνα και καλό ΣΚ

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Ευχαριστώ,Βαγγελιώ μου,καλό μήνα με υγεία και αλλαγές προς το καλύτερο...

      Διαγραφή
  23. Καταπληκτικό !
    Παλιά έκανα σκέτο παγωτό αλλά με κρέμα γάλακτος αντί για σκόνη σαντιγύ και το σταμάτησα γιατί γινόταν πέτρα! Αυτό δεν το είχα σκεφτεί ποτέ. Το έφτιαξα εχθές το βράδυ και το πρωί δοκιμάσαμε ! Μαζί με το τσάι εγώ ,μαζί με το γάλα η μικρή μου κόρη ...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  24. Από το ίδιο πρόβλημα ξεκινήσαμε...Είναι βολικό έτσι...Καλό απόγευμα...Φιλιά και στις δύο...

    ΑπάντησηΔιαγραφή